núm. e-Comunicats EPSEVG - Informacions Especial EPSEVG

Assignació punts PAD per activitats de promocio 2007-2008

Per l'assignació de punts PAD (punt G3), estem recollint les dades d'accions de promoció vers a la secundària realitzades a l'EPSEVG.

Tots aquells que hagueu participat en alguna activitat, us
agrairiem que ens féssiu arribar per email (promocio.epsevg@upc.edu) a l'Àrea de Relacions Externes les dades (activitat, data i lloc) abans del divendres 25 de juliol.

Els tipus d’activitats que es poden incloure són:

• Xerrada (les d’orientació de la UPC o dels estudis concrets a centres de secundària, jornades d’ajuntaments, etc. En el cas que la xerrada s’hagi fet a la pròpia escola posar a LLOC el nom del vostre centre i l’escola de secundària que hi va assistir)
  • Conferència (només les incloses al catàleg de Divulgació Tecnològica penjat a La Politècnica. En el cas que siguin altres us demanem que ens ho especifiqueu).
  • Tutoria t.rec. (tutoritzacions de treballs de recerca. Cal especificar la quantitat de treballs).
  • Jornada de Portes Obertes JPO (xerrades informatives i/o visites a laboratoris del vostre centre en el marc d’una jornada de portes obertes. En el cas que una mateixa persona hagi fet més d’una xerrada o s’hagi ocupat de més d’una visita a laboratori especifiqueu la quantitat).
  • Taller (es refereix a pràctiques o activitats realitzades als laboratoris dels vostres centres. Cal especificar la durada del taller i l’escola de secundària que hi va assistir)
  • Visita laboratori (es refereix a visites que s’hagin fet a laboratoris de l’escola que no siguin les realitzades durant una JPO).
  • Altres (si s’ha realitzat alguna altra activitat que no es troba inclosa en la classificació, especificar el tipus d’activitats i durada de la mateixa).

Exposició "El sentir de la ciutat"

Ens plau comunicar-vos que a partir del proper dia 2 fins el 21 de juliol, s'exposarà al vestíbul de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú una exposició itinerant, promocionada per l'Ajuntament d'aquesta ciutat, on es mostren un recull de testimonis de vilanovines i vilanovins els quals mitjançant les pròpies experiències viscudes en el decurs de les seves vides ens conviden a fer una introspecció sobre la riquesa que suposa la relació i l'intercanvi mutu amb d'altres persones, independentment de les formes de ser, pensament, caràcter, lloc de naixença, costums habituals, etc.

La finalitat d'aquesta mostra pretén provocar l'interior dels visitant, i, fins i tot aconseguir l'aportació de nous testimonis amb la consegüent ampliació de l'esmentada exposició.