núm. 23 - Setmana del 19 de setembre del 2008

Canvi de Cap de Secció del departament de FEN.

El professor Amadeu Montoto Gayete, ha estat nomenat Cap de Secció del departament de Física i Energia Nuclear.

Diari de la Biblioteca

En el següent enllaç, trobareu informacions i notícies del vostre interès:

Destaquem, la Memòria estadística 2007 i el recull de les actuacions clau portades a terme per la Biblioteca durant el curs passat.

Cursos d'anglès adreçats al PAS i PDI

Informem a tot el PAS fixe i PDI, que gràcies a l'acord de col.laboració signat amb l'escola d'idiomes UniCor Languages de Vilanova i la Geltrú,  s'ofereix l'oportunitat d'aprendre i perfeccionar l'anglès mitjançant uns cursos que s'adaptin a les necessitats de cada un d'aquests col.lectius. L'aprenentatge s'estructura en 7 nivells diferents.

Les classes començaran el proper dia 29 de setembre i la majoria es realitzaran a les aules de l'EPSEVG.

Si  hi ha alguna persona interessada pot posar-se en contacte directament amb UniCor Languages al telèfon (938 936 360) o bé per e-mail (ndelshams@unicorlanguages.com).

Recordar-vos que l'OFA financiarà el 100% del curs al PAS fixe i a tot el PDI un cop l'hagueu aprovat i presenteu la matrícula original, el certificat d'aprofitament i el número de compte bancari on voleu que us facin el reemborsament del cost del curs.

Congreso de Innovación Educativa

El director de l'Escuela Politécnica Superior de Elche ens ha comunicat que estan organitzant el "Congreso de Innovación Educativa" que es celebrarà en aquesta localitat els propers dijous, 23 i divendres, 24 d'octubre d'enguany.

Aquest Congrés està orientat a oferir informació per a la definició dels nous títols en l'enginyeria; pot ser d'interès pel professorat que vulgui completar el seu currículum amb aspectes associats a congressos docents, formació docent, etc.

Per si és del vostre interès us adjuntem el programa on es mostren cadascuna de les sessions que es realitzaran.

ANECA fa pública dues convocatòries adreçades al personal acadèmic.

Us fem difussió de les dues convocatòries que fa pública ANECA i que poden ser del vostre interès:
  •  La primera està adreçada a captar acadèmics per formar part de les comissions  avaluadores relacionades amb el Programa VERIFICA (nou model d'avaluació per la verificació tant de titulacions de grau com de masters.)
                La informació relativa a l'esmentada convocatòria, objectius, condicions i procediments,
                la  trobareu a la pàg. web de l'ANECA. Concretament a:

• D'altra banda  ANECA també ha fet publica una convocatòria d'estades a ANECA per a professors de les universitats espanyoles amb l'objectiu de reforçar l'estructura tècnica del programa VERIFICA.
              La informació d'aquesta segona convocatòria la trobareu a:

7a. Diada de les Telecomunicacions a Catalunya

Us comuniquem que el proper dimarts, 30 de setembre, al recinte del Palau de Congressos de Fira de Barcelona es celebrarà la 7a. Diada de les Telecomunicacions a Catalunya organitzada pel Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya.

Entre els diferents actes que s'organitzen hi haurà 7 taules rodones en les quals es parlarà sobre "La TV digital", 4 sobre "Accessibilitat a la informació. Infraestructures de banda ampla" i 4 més sobre "Telecomunicacions i Discapacitat".

Podeu fer efectiva la inscripció mitjançant la web: www.coettc.com, observareu que a la banda superior trobareu un banner de la 7a. Diada on podeu inscriure-us gratuïtament. Donat l'interés del contingut d'aquesta Diada recomanem que se'n faci difusió entre l'alumnat.

Inaguració del Curs Acadèmic 2008-09. 25 de Setembre 2008.

El proper dijous 25 de setembre de 2008, a les 12.00h, a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, es realitzarà la Inauguració del Curs Acadèmic 2008/2009.

A l'acte hi assistiran, j
untament amb el director de l’EPSEVG, el Sr.Enric Trullols i Farreny, l’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Sr. Joan Ignasi Elena i Garcia i la Vicerectora de Relacions Institucionals i Promoció Territorial de la UPC, Sra. Marisol Marques Calvo.

Per més informació i ordre de l'acte: http://www.epsevg.upc.edu/agenda/activitat.asp?IDnov=63

Acte amb mesures d'accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva: interpretació a la llengua de signes,  transcripció escrita en pantalla i emissores FM.

Exposició sobre l’accessibilitat als carrers de Tarragona. 25 de setembre 2008.

Fins el 25 de setembre trobareu al vestíbul de l'EPSEVG l'exposició sobre l'accessibilitat als carrers de Tarragona.

l’exposició compta amb un circuit de mobilitat que reprodueix les dificultats i les barreres arquitectòniques que es troben persones amb mobilitat reduïda  i les persones amb problemes de visió a la via pública.

Més informació a: http://www.epsevg.upc.edu/agenda/activitat.asp?IDnov=640