núm. 24 - Setmana del 22 de setembre del 2008

Inaguració del Curs Acadèmic 2008-09. 25 de Setembre 2008.

El proper dijous 25 de setembre de 2008, a les 12.00h, a la Sala d’Actes de l’EPSEVG, es realitzarà la Inauguració del Curs Acadèmic 2008/2009.

A l'acte hi assistiran, j
untament amb el director de l’EPSEVG, el Sr.Enric Trullols i Farreny, l’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Sr. Joan Ignasi Elena i Garcia i la Vicerectora de Relacions Institucionals i Promoció Territorial de la UPC, Sra. Marisol Marques Calvo.

Per més informació i ordre de l'acte: http://www.epsevg.upc.edu/agenda/activitat.asp?IDnov=63

Acte amb mesures d'accessibilitat per a persones amb discapacitat auditiva: interpretació a la llengua de signes,  transcripció escrita en pantalla i emissores FM.

Cursos d'anglès adreçats al PAS i PDI

Informem a tot el PAS fixe i PDI, que gràcies a l'acord de col.laboració signat amb l'escola d'idiomes UniCor Languages de Vilanova i la Geltrú,  s'ofereix l'oportunitat d'aprendre i perfeccionar l'anglès mitjançant uns cursos que s'adaptin a les necessitats de cada un d'aquests col.lectius. L'aprenentatge s'estructura en 7 nivells diferents.

Les classes començaran el proper dia 29 de setembre i la majoria es realitzaran a les aules de l'EPSEVG.

Si  hi ha alguna persona interessada pot posar-se en contacte directament amb UniCor Languages al telèfon (938 936 360) o bé per e-mail (ndelshams@unicorlanguages.com).

Recordar-vos que l'OFA financiarà el 100% del curs al PAS fixe i a tot el PDI un cop l'hagueu aprovat i presenteu la matrícula original, el certificat d'aprofitament i el número de compte bancari on voleu que us facin el reemborsament del cost del curs.

Oferta d'activitats d'Univers per aquest curs 2008-09

Consistirà en:

• CLASSES DE IOGA.  tots els dijous de 14 a 15 h

• CURS DE COMIC I CARICATURA:  dijous de 13.30 a 15.00

• CURS DE FOTOGRAFIA DIGITAL: dijous de 13.30 a 15.00

Incirpcions obertes fins al 5 d'octubre.

Per a més informació consulteu la web: www.univers.upc.edu/campus/descomptes-vil
o bé visiteu l'oficina al vestíbul de l'escola.

PCBOX, nova empresa informàtica proveïdora.

L'empresa PCBOX, amb seu a la Rambla Castell (costat caixa penedès), des del 20 de setembre del 2008, permetrà realitzar compres a l'EPSEVG i CTVG sense tenir que pagar en metàl.lic, sinó a compte i pagar amb el procediment habitual de 90 dies UPC.

Els preus a l'EPSEVG seràn els mateixos del catàleg.

Des de STIC només s'ha treballat la possibilitat de fer les compres en aquesta empresa amb el mateix procediment que amb d'altres empreses de Vilanova, per ampliar el ventall d'empreses informàtiques proveïdores: ADQA, PRICOINSA, TELEMATIC, REDMAN, PCBOX, etc.

El CETIB premia amb 6.000 euros el millor projecte de fi de carrera

El Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB) convoca des de fa 9 anys els Premis CETIB 2008 – Enginyeria i Societat amb l’objectiu de distingir els millors projectes en tots els àmbits de l’enginyeria tècnica industrial. El premi per al millor projecte de fi de carrera està dotat amb 6.000 euros per a l’alumne guanyador i 2.500 per al tutor del projecte. L'accèssit està dotat amb 1.000 euros.

Poden presentar-se als Premis els estudiants d’enginyeria tècnica industrial que s’hagin matriculat del projecte de fi de carrera durant el curs 2007-2008.

El termini de presentació de projectes finalitza el 16 d'octubre de 2007.

A la web: www.cetib.cat/cat/public/informacio/premis-sostenibilitat05/index.html hi ha les bases per participar al premi.

Eleccions al Claustre Universitari 2008

El 22/10/08 tindran lloc les eleccions per a l'actualització anual dels representants del PDI i l'estudiantat al Claustre Universitari. Els censos provisionals ja estan disponibles al web de les eleccions (https://www.upc.edu/eleccionsclaustre) i als taulells de Secretaria.

Campanya donació de sang

El Banc de Sang i Teixits són els responsables únics de subministrar sang i hemoderivats als més de 110 centres sanitaris, públics i privats, de Catalunya. Com a conseqüència d'això, el dimarts, 21 d'octubre, al vestíbul de l'Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú, es durà a terme una campanya de donació de sang dins l'horari de 10 del matí a 2 de la tarda (10h-14h), i de 4 de la tarda fins a les 8 del vespre (16h-20h), per a totes les persones que hi pugueu estar interessades.