núm. 25 - Setmana del 29 de Setembre del 2008

Junta d'Escola, 2 d'octubre

Seguint el calendari establert, el proper 2 d'octubre es celebrarà una nova Junta d'Escola amb el següent ordre del dia previst:

1. Aprovació de l’acta de la sessió anterior. (Document JE-2008/2-1).
2. Informe del director.
3. Aprovació proposta de graus. (Document JE-2008/2-2).
4. Torn obert de paraules.

A "Junta i Comissions" d'Atenea ja hi ha publicada la documentació d'aquesta Junta.

Divulgació científica de l'EPSEVG al Diari de Vilanova - 2a Edició

Un curs més, arrenca la  iniciativa de difondre ciència per a tothom al Diari de Vilanova amb el que ens permeti apropar el món universitari a la ciutat de Vilanova i la seva zona d'influència.

Aquesta iniciativa és evidenment oberta a tots aquells que hi tingueu interés i l'objectiu és disposar setmanalment d'una columna al Diari de Vilanova dels diferents departaments, grups i/o col.lectius de la nostra Escola.

Tots aquells que estigueu interessats en participar-hi, ens podeu enviar un correu a l'adreça:

comunicacio.epsevg@upc.edu i ens posarem en contacte amb vosaltres per explicar-vos els detalls que necessiteu.

Per més informació - comunicacio.epsevg@upc.edu

:

Oferta d'assignatures curriculars en anglès a l'EPSEVG

Dins del marc del nou Pla de Política Internacional de la UPC, una de les estratègies per la internacionalització de l’activitat acadèmica és la oferta d’assignatures curriculars en anglès a partir del segon quadrimestre del curs 2008-2009.
Per aconseguir aquest objectiu, l’ICE ha previst un programa de formació específic per al professorat que es comprometi a oferir assignatures en anglès o bé al segon quadrimestre del curs 2008-2009 o bé al primer quadrimestre del curs 2009-2010. Aquest professorat haurà de dedicar unes 30 hores de formació i comptar amb el suport del centre on imparteix docència.

Cal tenir en compte que a més a més, a partir del curs 2008-2009, els crèdits impartits en anglès tenen una valoració d’1,5 crèdits docents (Acord núm. 94/2008 del Consell de Govern de 20/06/2008).
Des de l’EPSEVG estem buscant professorat que s’aculli a aquesta iniciativa. Totes les persones interessades podeu escriure un email (internacional.epsevg@upc.edu) indicant-nos el vostre nom i el nom de l’assignatura que impartireu en anglès i ens posarem en contacte amb vosaltres per estudiar la viabilitat d’oferir-la en anglès.

Petició expresa Servei d'Economia UPC - Factures

El contingut de la factura està regulat pel Reial decret 1496/2003 de 28 de novembre, article 6; i s'ha inclòs en el capítol 3 del Manual de Gestió Econòmica al punt 3.4.2

Es convenient que el proveïdor faci constar les dues adreces (la de la seu social i la de la Unitat que compra), si això no fos possible, se li pot suggerir que hi indiqui:

UPC - Departament de...
Persona de contacte
Jordi Girona 31
08034 Barcelona
Q0818003F

per tal d'evitar que tot es rebi a l'adreça del Rectorat.

Eleccions a Claustre

Seguint amb el calendari electoral previst per a les eleccions a claustre, fins al proper 2 d'octubre és obert el termini per presentar candidatures de les vacants.

Recordem que aquestes son:

Personal funcionari docent doctor: Representants dels centres docents: ETSECCPB: 1 vacant

Personal funcionari docent no doctor: Elecció pel conjunt del sector: 1 vacant

Personal docent i investigador en formació: Elecció pel conjunt del sector: 1 vacant

Estudiantes i estudiants de 1r. i 2n. cicles: EPSEVG: 4 vacants