núm. 397 - Setmana del 3 de juliol de 2017

El projecte europeu FixO3, en el qual participa el grup de recerca SARTI, conclou la seva Assemblea General Final

La setmana passada va tenir lloc a l’EPSEVG la Final General Assembly del projecte europeu FixO3 del grup de recerca SARTI.

Amb aquesta trobada que va durar 3 dies i on va participar una setantena de persones d'arreu d'Europa, es va donar per tancat aquest projecte després de 4 anys de la seva posada en marxa. Es va fer un repàs de la feina feta en els diferents WorkPackages reflectint els objectius assolits.

Per a més informació sobre el projecte .

Actualització dels criteris d'acreditació per a l'accés als cossos docents universitaris

Aquesta actualització es publicarà a la pàgina web de l'ANECA en les properes setmanes.

El procés d'avaluació curricular per obtenir aquesta acreditació, el fa el programa ACADEMIA, a través de les seves Comissions d'Acreditació. L’acreditació és per a l’accés als cossos docents universitaris de Professor Titular d’Universitat i Catedràtic d’Universitat. Aquests criteris s'aplicaran a les sol·licituds d’acreditació presentades a partir de la publicació.

ANECA donarà als professors que tinguin sol·licituds pendents d’avaluació, dos mesos de termini per a sol·licitar l’aplicació dels criteris actualitzats.

Pàgina web de l'ANECA - Programa ACADEMIA

Nota Informativa sobre l'acreditació (23-06-2017)

Horaris d'estiu dels Serveis de l'EPSEVG 2017

Adjuntem els horaris dels Serveis del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú per aquest estiu 2017.

Horaris Estiu 2017

Nou horari del servei de Bar durant el mes de juliol

L'empresa Caserco ens fa saber que durant el mes de juliol, el Bar romandrà obert de 8.00 h. a 16.00 h.

Pel que fa al menú, serà imprescindible encarregar-lo abans de les 11.00 h.

Prepara't l'estiu

Prepara't les vacances d'estiu i emporta't novel·les, pel·lícules, cd's d'àudio, guies de viatge...  o qualsevol altre material en préstec de les biblioteques.

Tens pots emportar fins a 20 documents i si els agafes ara, no els hauràs de tornar fins al setembre!

Fes una ullada al catàleg i reserva tot allò que et vingui de gust. T'ho farem portar al teu despatx, més fàcil, impossible, no?

Recordatori per apuntar-se al dinar d'estiu de l'Escola

El dimecres dia 19 juliol a les 14.30h., tindrà lloc, al Bar de l'Escola, el dinar d'Estiu 2017.

El termini per apuntar-se al Bar finalitza el dilluns, 17 juliol.

El preu és de 12 euros que cal abonar al moment de fer la reserva. El menú és el següent:

Amanida de formatge de cabra

Fideuat mariner

Pastís gelat