núm. 26 - Setmana del 6 d'octubre del 2008.

XSF-UPC...EDUROAM activa a l'edifici Neàpolis

Des del 29 de setembre a la tarda, hi ha la possibilitat de connectar-se a la xarxa EDUROAM a l'edifici Neàpolis, amb aquest fet, queda tot el campus de Vilanova cobert amb la xarxa wifi EDUROAM.

Per aquest motiu, si algú troba que hi ha alguna zona del campus a la que no arriva prou bé la connectivitat wifi, truqueu o envieu un email al sat per solventar el problema o cercar solucions el més aviat possible.

e-mail: sat.epsevg@upc.edu
Telf:     938 967 719

Reestructuració del CPD de l'EPSEVG

La setmana del 22 de setembre al 26 de setembre es va procedir a reestructurar els diferents elements al CPD de l'EPSEVG: servidors, electrònics de xarxa i temes elèctrics

Amb aquesta actuació s'han millorat temes d'eficiència d'espai, elèctrics, de documentació, contingències i imprevistos. En definitiva es vol aconseguir millorar l'eficiència del CPD per a poder treballar temes d'ampliacions del mateix, millora de seguretat, etc.

Eleccions al Claustre: candidatures provisionals i impugnacions

Les candidatures provisionals ja estan disponibles al web de les eleccions. El periode d'impugnació de les candidatures serà del 6 al 9/10/08. Les eleccions per a l'actualització anual de les persones representants del PDI i l'estudiantat en el Claustre Universitari es duran a terme el 22/10/08.

Concurs de projectes TIC a la BRGF

La Biblioteca Rector Gabriel Ferraté organitza un concurs per obtenir propostes de projectes en l’àmbit de les TIC que ajudin a innovar serveis de la Biblioteca. Els membres de la comunitat universitària poden presentar els projectes fins al 30/11/08.

FOTCIENCIA

El CSIC i la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnologia convoquen aquest certamen que premia les millors imatges sobre ciència i tecnologia. El termini de presentació de les fotografies acaba el 30/10/08.

6è Concurs Carpeta UPC

Com cada any, la Universitat Politècnica de Catalunya organitza el concurs d´idees per escollir el disseny de la carpeta per al Curs 2009/2010, concurs pioner en l´àmbit universitari. Si tens una bona proposta -una il·lustració, una fotografia, un bon disseny- i vols que més de 30.000 estudiants portin la teva idea sota el braç,

PARTICIPA-HI!!!!!

Llegir més a: http://www.upc.edu/concurscarpeta/

Diàlegs sobre sostenibilitat i societat: Consumint BCN

Inici del Curs Introductori 13 d'Octubre 2008.

Consulteu les assignatures i les dates a la web:  www.epsevg.upc.edu/novetats/novetat.asp?IDnov=639

Xerrada: Burundi, un país en reconstrucció. Divendres 10 d'Octubre

A càrrec de Salvador Colomé i Cristina Majem, Intermón-Oxfam, a la Sala d'Actes de l'EPSEVG a les 19h del Divendres 10 d'Octubre.
Organitza, en el marc de la 3a Setmana Garraf per la Pau, el Consell Comarcal del Garraf i la Taula de Cooperació.