núm. 28 - Setmana del 20 d'octubre del 2008

Contracte de Manteniment Integral pels SAIS personals INVERTER

Tot just fa 3 anys que es van comprar els sais personals i altres més grans per la infraestructura de l'EPSEVG.
Durant aquests anys hi ha hagut una sèrie de problemes, que no han estat causa de res més que un malentés entre l'empresa dels SAIS, la distribuidora i el client final.

Per aquest motiu, des dels STIC de l'EPSEVG hem volgut solucionar el problema, cercant una solució directament amb l'empresa INVERTER que produeix els SAIS i que es troba a Vilanova.

El Contracte que hi ha sobre la taula és el següent. Si hi ha una gran majoria dels 208 SAIS que es van comprar en manteniment, l'empresa INVERTER es compromet que per un cost de 15 € + iva per any (amb augment del IPC anual), es farà càrrec de qualsevol reparació, ja sigui bateria (que era a on teníem problemes) o altre tipus. No entraria un mal ús malintencionat evidentment.

Per un altre bande, per ser més àgils, tindríem al SAT, 5 SAIS de reserva per prestar-vos mentres no hi tinguessiu el SAI reparat.

Per enllestir el contracte, es demana als caps de secció i grups de recerca que ens feu arribar la quantitat i números de sèrie dels SAIS que voleu tenir en manteniment. Si hi ha algun departament que es va deslliurar d'algun SAI, no patiu, perquè es van reparar tots els que teníem espatllats, i només ens hem de posar d'acord amb STIC per tornar-los a tenir (cost de la reparació).

Els SAIS dels Racks Lcd tr10 tenen un cost de 150 € +iva.

Aprovació de la nova normativa per a la concessió d'ajuts al PDI per a la formació en idiomas.

La darrera revisió ha estat aprovada amb data 08-10-08 pel Consell de Govern de la UPC.

Eleccions al Claustre: vot anticipat i prova pilot de vot electrònic

Fins al 20/10/08 es pot emetre el vot anticipat. A més, els votants de l'ETSECCPB ja poden recollir el nou carnet UPC amb la signatura digital per participar a la prova pilot de vot electrònic no vinculant. Les eleccions per a l'actualització anual de les persones representants del PDI i l'estudiantat en el Claustre Universitari es duran a terme el 22/10/08.

Xerrada: "EL GUERNICA DE PICASSO"

Xerrada a càrrec de Luís Basañez Villaluenga (catedràtic de la UPC)

Dia: divendres, 24 d’octubre de 2008

Lloc: Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Avda. Victor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú

Hora: a les 7 de la tarda

Diàlegs sobre sostenibilitat i societat: Consumint BCN

Campanya donació de sang

El Banc de Sang i Teixits són els responsables únics de subministrar sang i hemoderivats als més de 110 centres sanitaris, públics i privats, de Catalunya. Com a conseqüència d'això, el dimarts, 21 d'octubre, al vestíbul de l'Escola Politècnica Superior de Vilanova i la Geltrú, es durà a terme una campanya de donació de sang dins l'horari de 10 del matí a 2 de la tarda (10h-14h), i de 4 de la tarda fins a les 8 del vespre (16h-20h), per a totes les persones que hi pugueu estar interessades.