núm. 29 - Setmana del 27 d'octubre del 2008

Inaugurat el menjador PAS/PDI i la nova zona de Serveis a planta Baixa

Avui, el Director de l'EPSEVG ha donat per inaugurat el nou menjador PAS/PDI i la nova zona de Serveis de planta baixa.
El menjador consta del mobiliari necessari per poder realitzar els àpets comodament i tranquilament en aquest espai, mentre que la nova zona de serveis planta baixa allotja a l'Area de Relacions Externes, Negociat Econòmic i Servei d'Informació i Organització, tots ells amb nou mobiliari i dissenyat de forma que garantitzi la màxima flexibilitat organitzativa i funcional.

Revisió Mèdica

REVISIÓ MÈDICA

Amb data 30 del proppassat mes de juny, mitjançant un correu electrònic del Servei de Prevenció de Riscos Laborals, se’ns va comunicar que per Resolució de data 18 de juny de 2008, es va adjudicar el servei de vigilància de la salut del personal de la UPC a la Societat de prevenció ASEPEYO SL.

Recentment haureu rebut un nou comunicat del Servei de Prevenció en el qual se’ns informa de com hem de procedir per a fer reserves per gaudir de la revisió mèdica en el marc de la vigilància de la salut laboral.

A continuació us assenyalem amb detall les passes que heu de realitzar per a fer-ne la corresponent sol·licitud:

1) Accedir a la següent adreça de la pàgina web:     http://www.upc.edu/prevencio

2) A la primera pàgina que apareix a la pantalla a l’apartat de Notícies podeu accedir al formulari que caldrà emplenar per sol·licitar la revisió mèdica.

3) El formulari emplenat el reben al Campus de BCN, al Servei de Prevenció de Riscos Laborals.

4) Un cop adreçada la petició rebreu la confirmació que haureu de conservar. En aquesta NO se us assenyala ni el dia ni l’hora en la qual se us practicarà la revisió.

5) A partir del moment que heu formulat la vostra sol·licitud de revisió us caldrà esperar uns dies fins a rebre una trucada telefònica dels serveis mèdics els quals us assenyalaran el dia i l’hora en la que heu de fer acte de presència als Serveis Mèdics Penedès de Vilanova, concretament al Centre Concertat del carrer Pelegrí Ballester, 17 de Vilanova i la Geltrú.

6) Recordeu que heu d’estar en dejú per fer l’extracció de sang.

7) Pel que fa al flascó d’orina, d’ara en endavant tindreu dues opcions. D’una banda fer com fins ara, passar a recollir-lo per el Negociat d’Administració i Direcció, o bé en el moment de realitzar la revisió us el facilitaran al centre assistencial, (pel tipus de revisió no és necessari que es tracti de la primera micció del matí).

Contracte de Manteniment Integral pels SAIS personals INVERTER

Tot just fa 3 anys que es van comprar els sais personals i altres més grans per la infraestructura de l'EPSEVG.
Durant aquests anys hi ha hagut una sèrie de problemes, que no han estat causa de res més que un malentés entre l'empresa dels SAIS, la distribuidora i el client final.

Per aquest motiu, des dels STIC de l'EPSEVG hem volgut solucionar el problema, cercant una solució directament amb l'empresa INVERTER que produeix els SAIS i que es troba a Vilanova.

El Contracte que hi ha sobre la taula és el següent. Si hi ha una gran majoria dels 208 SAIS que es van comprar en manteniment, l'empresa INVERTER es compromet que per un cost de 15 € + iva per any (amb augment del IPC anual), es farà càrrec de qualsevol reparació, ja sigui bateria (que era a on teníem problemes) o altre tipus. No entraria un mal ús malintencionat evidentment.

Per un altre bande, per ser més àgils, tindríem al SAT, 5 SAIS de reserva per prestar-vos mentres no hi tinguessiu el SAI reparat.

Per enllestir el contracte, es demana als caps de secció i grups de recerca que ens feu arribar la quantitat i números de sèrie dels SAIS que voleu tenir en manteniment. Si hi ha algun departament que es va deslliurar d'algun SAI, no patiu, perquè es van reparar tots els que teníem espatllats, i només ens hem de posar d'acord amb STIC per tornar-los a tenir (cost de la reparació).

Els SAIS dels Racks Lcd tr10 tenen un cost de 150 € +iva.

Accidents Laborals

ACCIDENTS LABORALS

Fem referència al correu electrònic que ens varen adreçar recentment els Delegats de Prevenció amb data 27 d’octubre i en el qual ens adjunten un fitxer “Que fer en cas d’accident” on es descriu de forma detallada les passes que s’han de complimentar.

Volem incidir en l’apartat “A fora de Barcelona ciutat” on en el segon paràgraf s’assenyala que el centre assistencial us demanarà el volant d’assistència el qual haureu de sol·licitar al vostre cap perquè l’empleni seguint les indicacions del Servei de Prevenció. Quan us trobeu en aquesta situació sapigueu que l’esmentat volant us serà lliurat al Negociat d’Administració i Direcció de la nostra Escola.

Records del tren organitzat per l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran

"RECORDS DEL TREN EN ELS 160 ANYS DEL CARRIL DE FERRO CATALÀ"
Cinema mut: EL MAQUINISTA DE LA GENERAL
S'organitzarà un viatge en tren de vapor. Data a fixar.
Dia: divendres, 31 d'octubre de 2008
Lloc: Sala d'Actes de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Avda. Victor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú
Hora: a les 7 de la tarda

4t concurs de Postals de Nadal

La 4a edició del Concurs de Postals de Nadal obre convocatòria per als alumnes de tots els centres escolars de Primària de les comarques del Penedès i el Garraf. Una dotació total de 1200 euros es repartirà en quatre primers premis mitjançant l'emissió de xecs-biblioteca. Les quatre postals premiades s'editaran en un pack que es posarà a la venda; els beneficis es donaran a la Fundació Joan Petit · Nens amb Càncer. A més de l'ADEG, les entitats promotores són el Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials (Penedès-Garraf), l'Escola Politècnica Superior de Vilanova (UPC) i la Delegació al Garraf de la Cambra de Comerç de Barcelona.