núm. 439 - Setmana del 25 de juny de 2018

Tret de sortida de l'Espai Emprèn UPC Vilanova: Selecció dels projectes

El passat dijous, dia 21 de juny, va tenir lloc, a l'edifici Neàpolis, la defensa dels projectes que formaran part de la primera promoció que sortirà de la preincubadora d'empreses "Espai Emprèn UPC Vilanova".

D'un total de 13 projectes que van presentar candidatura, en van ser escollits 7.

El tribunal estava format per: un representant de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, un de la Mancomunitat Penedès Garraf, un de la Federació Empresarial del gran Penedès, la Cap de Secció del Departament d'Organització d'Empreses de l'EPSEVG, el Sotsdirector de d'Empresa i Equips Multidisciplinars de l'EPSEVG i el tècnic responsable de l'Espai Emprèn UPC Vilanova .

El proper 28 de juny entrarà en funcionament la nova web de l'EPSEVG

El 28 de juny de 2018 entrarà en funcionament la nova web de l'EPSEVG.

Aquesta nova web ha estat realitzada amb la plataforma Genweb de la UPC:

• Està optimitzada per ús en qualsevol dispositiu.
  • Preparada per a poder ser multiidioma
  • És més gràfica, s'ha renovat el disseny i s'espera que millori l'experiència d'usuari.

Si detecteu qualsevol problema, envieu un email a stic.epsevg@upc.edu o promocio.epsevg@upc.edu .

Celebració de les terceres Jornades de Portes Obertes de l'EPSEVG del Curs 2017-18

El dimecres 20 de juny va tenir lloc la darrera Jornada de Portes Obertes (JPO) del curs 2017-18 a l'EPSEVG.

Els participants van ser una quarantena de persones, la meitat de les quals, eren potencials estudiants que estan acabant de prendre la decisió d'on volen estudiar el curs vinent.

La JPO va tenir l'estructura habitual de xerrada a la Sala d'Actes i visita a les instal·lacions del Campus. En l'enquesta de satisfacció realitzada a posteriori, el grau de satisfacció de la Jornada és molt elevat.

Prèviament a la JPO es va fer un reconeixement als estudiants que millors qualificacions van obtenir a les proves Cangur d'enguany, realitzades al nostre Campus.

L'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú lliura el Premi Francesc Roig Toqués a Michel André

Com a reconeixement per la seva trajectòria científica investigant la contaminació acústica del mar i com afecta els animals marins, se li va lliurar el premi Francesc Roig Toqués a l'investigador Michel André Sánchez, director del LAB.

L'acte de lliurament dels premis es va dur a terme al Teatre Principal i va recordar Francesc Roig Toqués, col·leccionista i creador del museu de curiositats marineres que es pot visitar a l'Espai Far.

Els premiats, l’investigador Michel André i el pescador Pau Pons, van agrair el premi i van fer una defensa de la tradició marinera per un cantó i de la preservació dels mars i els oceans per l'altra.Durant aquest acte també van intervenir la regidora de Cultura, Adelaida Moya, i l'alcaldessa de la ciutat, Neus Lloveras.

Enllaç al web del Butlletí de l'Ajuntament VnG del 19-06-2018.

La imatge d'aquesta notícia ens ha estat cedida per l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú.

Nova tècnica de suport de biblioteca

A partir d'ara, si veniu a la biblioteca als matins, trobareu a la Clara Alba Mansilla.

La Clara és la nova tècnica de suport de biblioteques, amb contracte relleu després de la prejubilació de Jesús Alférez.

Les seves tasques principals seran atendre el servei de préstec, orientar i informar als usuaris i donar suport a diferents processos de la biblioteca.

Benvinguda al Campus UPC Vilanova!

Curs per al PDI: Potenciant competències socio-emocionals del professorat

Per tal que puguem refer-nos del ritme estressant de la vida actual, novament al Campus de Vilanova torna per al PDI, un taller de coaching:

"Potenciant competències socio-emocionals del professorat"

Dies: dimecres 4 i divendres 6 de juliol de 9.30 h. a 13.30 h.
          dimecres 11 i divendres 13 de juliol de 9.30 a 13.30 h.

Programa i inscripció .

És important arribar a un mínim de 10 persones perquè es pugui impartir el curs.

Es tracta d'un taller de 16 hores organitzat per l'ICE de la UPC.

Dinar d'estiu del Campus UPC Vilanova

Un any més, l'EPSEVG celebrarà el tradicional dinar d'estiu. El xef, serà en Josep Anton Sánchez.

Lloc: Bar de l'Escola
Dia: 5 de juliol
Hora: 14.00 h.

Menú:
- Amanida de formatge de cabra
- Paella
- Sorbet
- Vi, cafè i cava

Per assistir-hi us heu d'apuntar a la unitat d'Economia (Marissa i Marian) pel preu de 12 €.
El termini per apuntar-se finalitza divendres 29 de juny.

Us hi esperem !!!

Revisió de material docent d'assignatures en anglès

Ja està disponible l'oferta de revisió de material docent d'assignatures en anglès per al curs 2018-2019.

Podeu presentar les sol·licituds al Servei de Llengües i Terminologia (SLT) fins a final d'octubre.
També, si voleu impulsar algun projecte de revisió o traducció de material docent, tant en anglès com en català, podeu adreçar-vos a l'SLT per organitzar-ho.
Trobareu la informació sobre aquesta oferta i sobre els serveis i recursos de suport a la docència en anglès al següent enllaç