núm. 30 - Setmana del 3 de novembre del 2008

Fira de Novembre de Vilanova

Dijous a les 18h s'inaugurarà la Fira de Novembre de Vilanova i la Geltrú. L'EPSEVG disposarà d'un stand des d'on es farà difusió de l'Escola. En aquest s'hi mostraran els darrers projectes de l'àmbit de la docència, recerca, innovació, serveis a l'estudiantat, vida universitària, etc. A més de material de promoció es projectaran audiovisuals que mostraran el passat, present i futur de l'Escola. L'stand estarà situat al costat de la porta d'entrada de l'Ajuntament, i hi sou tots convidats. Ens podreu trobar des de les 10h fins les 21h.

L'IES Dolors Mallafrè i Ros agraeix a l'EPSEVG el seu suport

El passat dia 17 d'octubre es va fer entrega de 14 ordinadors a l'Institut d'Educació Secundària Dolors Mallafrè i Ros. Aquests 14 ordinadors, han estat preparats i entregats per Serveis Tècnics de Laboratori, i serviran per equipar tota una aula informàtica en aquest centre.
El director del IES Dolors Mallafrè i Ros, Pedro Luis Ibáñez Fernández, agraeix explicitiament a l'EPSEVG el seu suport.

Incorporació de la Patricia Benson

Donem la benvinguda a una nova companya, la Patricia Benson que s'acaba d'incorporar a la Unitat de Relacions Externes de l'Escola.

Guia docent actualitzada en els tres idiomes

Un cop finalitzada la revisió de la guia docent ja la podeu consultar en els tres idiomes al link http://www.epsevg.upc.edu/pdipas/guia.htm. Si voleu fer alguna modificació heu d’entrar a PRISMA per fer-la. Un cop fets els canvis recordeu que heu d'enviar a validar la guia per poder publicar-la posteriorment.

Si voleu copiar alguna assignatura des d’un curs anterior o des d’un altre assignatura podeu enviar un mail a sio.epsevg@upc.edu indicant les assignatura/curs origen i destí.

El termini per actualitzar aquestes dades finalitza el 16 de novembre, a partir d’aquesta data es faran públiques les guies docents de les assignatures en els tres idiomes.

“Jornada de la TV a Catalunya”

El Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC) organitza “La Jornada de la TV a Catalunya” amb motiu del Dia Mundial de la Televisió que es celebrarà a Barcelona, el dimecres, 26 de novembre de 2008 a l’Auditori COSMOCAIXA, al carrer Isaac Newton, 26.

Els avanços tecnològics ens evoquen cap a una nova televisió, la del futur, que obre sens dubte noves oportunitats de negoci que cal identificar, per tal de poder impulsar el sector el més aviat possible. També volem analitzar l’impacte social que ha tingut la Televisió i preveure com els nous avenços podran afectar als comportaments i les conductes socials.

La inscripció és gratuïta i cal fer-la al web: www.coettc.com

Instal.lació d'un nou sistema de megafonía a la nostra Escola

Des del passat  27 d'octubre, es realitzen treballs d'instal·lació de

la megafonia per emergències de la nostre Escola, seguint les indicacions del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de l'UPC.
Aquesta instal·lació està previst que tingui una durada entre 3 i 4 setmanes i es preveu s'intal.lin altaveus en tots els espais de l'edifici necessaris per una correcta recepció.
Per aquest motiu, preguem disculpeu les molèsties que aquesta situació us pugui causar.

IV Congreso Internacional de Patrimonio e Historia de la Ingenieria.

Des de la Escuela Universitaria Politècnica de Las Palmas de Gran Canaria hem rebut un tríptic on se’ns anuncia la preparació del IV CONGRESO INTERNACIONAL DE PATRIMONIO E HISTORIA DE LA INGENIERÍA, que es celebrarà en aquesta ciutat els dies, 15, 16 i 17 d’abril del proper any 2009.

La celebració d’aquest quart Congrés, pretén consolidar el fòrum de coneixement i intercanvi d’experiències en àrees tan importants com la conservació, rehabilitació i restauració del patrimoni de l’enginyeria tant a Europa com a Amèrica.

Xerrada organitzada per l'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran

“ENTREVISTA”
Amb el Sr. Manuel Casals i Jové (enginyer tècnic)
Dia: dimecres, 5 de novembre de 2008