núm. 442 - Setmana del 16 de juliol de 2018

Reunió de la Xarxa de Qualitat de la UPC

El divendres dia 13 de Juliol de 2018 es va realitzar la reunió plenària de la Xarxa de Qualitat de la UPC, (XQ-UPC) a l'ETSEIAAT.

En aquesta xarxa participen tots els centres de la UPC i l’objectiu principal és ajudar a la implementació dels Sistemes de Qualitat de les Escoles.

A la reunió va assistir el Vicerector d'Avaluació i Qualitat, Santiago Silvestre, membres del GPAQ (Gabinet d’Avaluació i Qualitat) i diferents representants de centres de la UPC.

L’EPSEVG forma part dels equips de treball:

1. Sistemes d’Informació.​
  2. Dissenyar Formació Bàsica en Q per a grups d’interès (PDI/PAS/Estudiants).

A l’equip dels Sistemes d’Informació participa en José Antonio Román i pretén dotar als Sistemes de Qualitat d’un Sistemes d’Informació que ajudin a la seva execució. Per altra banda  l’equip de Disseny de Formació Bàsica en Q té com a objectiu dissenyar i realitzar tallers de qualitat adreçats al PDI/PAS/Estudiants per tal de formar a aquests col·lectius en l’Àmbit de Qualitat. En aquest equip participen en Francisco Muñoz i Jaume Pérez.

Visita institucional de la Universitat de Ciències Socials de Lodz (Polònia)

El passat dijous 12 de juliol vam rebre la visita institucional del professor Dr. Lukasz Sulkowski, responsable de cooperació internacional de la Universitat de Ciències socials de Lodz, Polonia.

El Dr. Sulkowski és també Director del Campus de la Clark University a Polònia.

La visita va incloure un recorregt a les instal·lacions de l'EPSEVG i presentacions d'alguns grups de recerca del Campus, i ha servit per establir les bases de futures cooperacions en intercanvis d'estudiants i en recerca. El divendres dia 13 es va completar la visita amb una recepció al Rectorat.

DiscoveryUPC - un sol cercador per tots els recursos documentals de la UPC

Estrenem DiscoveryUPC, una nova eina de cerca en fase beta per trobar articles, proceedings, revistes, llibres, bases de dades, recursos en paper disponibles a les biblioteques de la UPC i la producció acadèmica d'UPCommons en una ÚNICA interfície, disponible des de la pàgina principal de Bibliotècnica.
DiscoveryUPC et permet:

• Buscar des d'una sola caixa de cerca el que abans calia consultar de manera separada
  • Accedir al text complet si la biblioteca en té la subscripció
  • Reservar i renovar documents des de l'ordinador i des del mòbil
  • Demanar el document a una altra biblioteca si no el trobes
  • Navegar de manera intuïtiva utilitzant filtres

Agendes UPC 2018-19

Ja tenim les agendes del nou Curs 2018-19 a la biblioteca per si les voleu comprar.

Recordeu que són 4€!

Propera celebració de la Comissió d'Avaluació Acadèmica (CAA-2_2018)

S'informa de la propera celebració de la segona reunió de la Comissió d'Avaluació Acadèmica (CAA) de l'EPSEVG de l'any 2018.

Dia: Divendres, 20 de juliol de 2018

Lloc: Sala de Reunions AS004 de l'EPSEVG

Hora d'inici: 13.00 h.

Hora màxima prevista de finalització: 13.45 h.

Propera lectura de la Tesi Doctoral de José Antonio Sánchez López

Es posa en coneixement de la comunitat de l'EPSEVG la propera lectura d'una Tesi Doctoral les dades de la qual es donen a continuació.

Doctorand: José Antonio Sánchez López
Títol de la Tesi:  "Aportaciones al análisis de faltas y técnicas de diagnóstico en los accionamientos de reluctancia autoconmutados"
Director: Pere Andrada Gascón
Codirector: Marcel Torrent Burgues
Departament: Enginyeria Elèctrica (DEE - 709)

Lloc, dia i hora de la lectura:
Lloc: Aula AA-207
Dia: Dilluns, 23 de juliol de 2018
Hora: 11.30 h.

Propera celebració de la Comissió d'Economia i Infraestructures (CEI-3_2018)

S'informa de la propera celebració de la tercera reunió de la Comissió d'Economia i Infraestructures (CEI) de l'EPSEVG de l'any 2018.

Dia: Dilluns, 30 de juliol de 2018

Lloc: Sala de Reunions AS004 de l'EPSEVG

Hora d'inici: 10.30 h.

Hora d'acabament: 12.30 h.