núm. 31 - Setmana del 10 de novembre del 2008

Setmana de la Ciència 2008 - EPSEVG

Aquest curs la Setmana de la Ciència (SC’08) —del 17 al 21 de novembre— dedica la seva temàtica principal al Planeta Terra, en el context de la celebració el 2008 de l’Any Internacional del Planeta Terra. S’han organitzat un total de nou conferències que parlaran sobre l’ecologia, l’energia, recursos naturals,...

La participació dels estudiants i estudiantes en la Setmana de la Ciència es pot reconèixer amb crèdits de lliure elecció. Els alumnes que assisteixin a 4 conferències se'ls hi reconeixeran 2 crèdits de lliure elecció. La primera conferència "Ecologia i seguretat a l'automòbil", del 17 de novembre a les 11.30h, es obligatòria.
Els crèdits es podran reconeìxer aquest 2008-2009/1.

Podeu consultar els actes de les jornades a l'EPSEVG a:

Crèdits de lliure elecció en la Setmana de la Ciència

Els crèdits es podran reconeìxer aquest 2008-2009/1.

Fira de Vilanova 2008

Un cop finalitzada la Fira de Novembre de Vilanova, volem agrair la col·laboració tant del PAS, PDI i becaris i becàries que han participat en la Fira, així com dels Departaments i Serveis que han facilitat equips i han prestat suport en la preparació de l'estand.
Agrair també la visita d'una àmplia representació de la comunitat universitària.
Moltes gràcies a tothom per haver aconseguit, entre tots, que l'estand de l'Escola hagi estat un dels més visitats de la Fira 2008.

Més enllà de 2010: Ets una peça clau a l'àrea de l'Educació Europea Superior?

Aquest és el tema de la Conferència de Rectors 2008 del Centre europeu per a la direcció estratègica de les universitats (ESMU) que tindrà lloc el 17 i 18/11/08, a l'edifici Vèrtex, al Campus Nord.

La Ciència per a tots - 2a edició

El passat divendres dia 7 de novembre varem iniciar la segona edició de la columna "la ciència per a tots" al Diari de Vilanova.
Aquesta columna de divulgació científica preten apropar la ciència a la ciutadania de la comarca amb temes d'expertessa de la comunitat universitària de l'EPSEVG.
Qui esteu interessats podeu contactar amb comunicacio.epsevg@upc.edu
En breu trobareu el dossier d'aquests articles en la web de l'Escola

Xerrada organitzada per "L'Aula d'Extensió Universitària de la Gent Gran"

“EL DRECREIXEMENT DE LES GLACERES A EUROPA”