núm. 33 - Setmana del 24 de novembre del 2008

Valoració entorn a la SETMANA DE LA CIÈNCIA

Com ja sabeu durant la setmana del 17 al 21 de novembre 2008 es va organitzar  tot un cicle de 9 conferències que tenien com tema principal: EL PLANETA TERRA. El nombre d'assistència per part de l'estudiant de totes les titulacions de l'EPSEVG ha estat clau. Un total de 61 alumnes.

Agrair la col.laboració al Centre de Recursos Pedagògics del Garraf i al Centre de Recursos i Informació Ambiental que han fet possible la participació i assistència dels diferents centres: IES CUBELLES, IES CABANYES, PIA VILANOVA, IES LLUCH, SES CUBELLES, IES JOAQUIM MIR, IES VINYET, IES MALLAFRÈ I STA. TERESA amb un total 805 alumnes entre els diferents centres esmentats i un total de 72 professors/es.

Obertura extraordinària de la Biblioteca en caps de setmana, festius i vespres

Tot seguit, es relacionen les dates en què la Biblioteca romandrà oberta, de 10 a 20h, els caps de setmana i festius de desembre 2008 i gener de 2009. Desembre: 13-14,20-21, 27-28 Gener: 3-4, 10-11, 17-18, 24-25 A més, enguany els dies laborables de gener a partir del dia 7 fins al 27(ambdós inclosos) la Biblioteca tancarà les portes a les 23h. Aquesta iniciativa és una prova pilot que esperem que sigui ben aprofitada per tots aquells que ho considereu oportú.
Si voleu més informació sobre l’obertura en caps de setmana, festius i nits de la resta de Biblioteques de la UPC consulteu la pàgina “Adreces i horaris” de Bibliotècnica:

“Jornada de la TV a Catalunya”

El Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC) organitza “La Jornada de la TV a Catalunya” amb motiu del Dia Mundial de la Televisió que es celebrarà a Barcelona, el dimecres, 26 de novembre de 2008 a l’Auditori COSMOCAIXA, al carrer Isaac Newton, 26.

Els avanços tecnològics ens evoquen cap a una nova televisió, la del futur, que obre sens dubte noves oportunitats de negoci que cal identificar, per tal de poder impulsar el sector el més aviat possible. També volem analitzar l’impacte social que ha tingut la Televisió i preveure com els nous avenços podran afectar als comportaments i les conductes socials.

La inscripció és gratuïta i cal fer-la al web: www.coettc.com

Setmana educativa de l'Agència Espacial Europea a l'EPSC

La sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior de Castelldefels acull, del 24 al 28/11/08, a les 17h, una presentació d'un programa de l'Agència Espacial Europea.

Arriben les X Jornades reutilitza

Del 24 al 28/11/08 s'organitzen aquestes jornades entorn a la reutilització del material informàtic.

Estan organitzades pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament, el Centre per a la Sostenibilitat, la Facultat d’Informàtica de Barcelona i l’associació Tecnologia per a Tothom.

“LES ESTACIONS DE TREN, MONUMENTS ARQUITECTÒNICS”

Xerrada a càrrec del Sr. Àngel Olivé Gatell (doctor enginyer industrial)
Dia: dimecres, 26 de novembre de 2008
Lloc: Aula 21 (A 21) de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Avda. Victor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú