núm. 34 - Setmana del 1 de desembre del 2008

Sessió informativa dels diferents serveis que proporciona l'EPSEVG

Us informem que s'ha convocat als estudiants per al proper dijous 4 de desembre a les 12h a la Sessió Informativa que tindrà lloc a la Sala de Juntes.
Es presentarà les diferents opcions de què disposen per tal de donar valor afegit als seus estudis:

• Accés als estudis de Segon Cicle
  • Beques de Mobilitat
  • European Project Semester (EPS)
  • Pràctiques en empresa i a l’estranger
  • PFC i PFC a l’estranger

Tothom que estigui interessat envieu un email a: promocio.epsevg@upc.edu

Sorteig de projectes final de carrera curs 2008/09-1

S’ha realitzat el sorteig de tribunals per les lectures de projecte d'aquest quadrimestre 2008/09-1. Pots comprovar si ets membre d'un tribunal entrant a la pàgina de projectes i tribunals que es troba a l'apartat PDI-PAS: http://www.epsevg.upc.edu/pdipas/projectes.asp

Els terminis dels projectes final de carrera són:

L’últim dia per comunicar dia i hora de lectura a secretaria acadèmica: 15 de gener de 2009.

Primer Cicle: Dipòsit: 30 de gener de 2009, Lectura: del 9 al 13 de febrer de 2009.

Eng. Automàtica i Electrònica Ind. (Segon Cicle):  Dipòsit: 6 de febrer de 2009, Lectura: 12 i 13 de  febrer de 2009.

Document Sorteig PFC

Conveni de col·laboració EPSEVG - Caixa d'Enginyers

El dilluns 1 de desembre de 2007, s’ha signat el conveni de col•laboració entre l’EPSEVG i la Caixa d’Enginyers. L'acord ha estat signat pel director general de la Caixa d'Enginyers el Sr. Joan Cavallé i el director de l'EPSEVG el Sr. Enric Trullols. Amb aquesta acció l’EPSEVG disposarà d’un caixer automàtic al vestíbul de l’edifici VG3.
En breu, Caixa d'Enginyers realitzarà una presentació dels serveis que oferirà a tota la comunitat universitària.

LOTERIA I POSTALS DE NADAL

Ja s'acaben les butlletes de participació de la loteria de Nadal d'aquest any.
Recordeu que l'any passat va anar de molt poc .... potser aquest any fem diana.

No et quedis sense !  Sort !

D'altra banda, recordar-vos que teniu disponibles el pack de postals de Nadal  de totes les exposades al vestíbul i que els diners van destinats a la Fundació  Joan Petit d'ajut als nens amb càncer.
Podeu trobar-les a l'Area de Relacions Externes (davant secretaria).

Horaris d'obertura extraordinària de la Biblioteca

IDEA I APLICACIONS DELS SUPERCOMPUTADORS

Xerrada a càrrec del Sr. Mateo Valero Cortés (catedràtic de la UPC)
Dia: divendres, 5 de desembre de 2008