núm. 35 - Setmana del 8 de desembre del 2008

El serveis del CTT romandran tancats. Divendres 12 de desembre

El proper divendres 12 de desembre, es celebra la Trobada General del CTT. Per aquest motiu, tant la delegació de Vilanova del CTT com els serveis administratius del CTVG romandran tancats.
El servei d’atenció al públic i recepció de trucades en l’edifici VG5 mantindrà el seu horari de 9 a 15h.

La Marató TV3 contra les malalties mentals greus

Tots els trastorn mentals es poden tractar, però encara hi ha molta feina a fer. S'ha d'investigar més per saber-ne les causes i per trobar nous medicaments i teràpies que millorin la vida dels malalts.

Avui, en el vestíbul de l'escola, la delegació d'estudiants de l'EPSEVG col.labora amb La Marató TV3 recaudant diners, mitjançant una activitat totalment solidària que consta d'una xocolatada i un circuit d'slot.

Per a més informació, consulteu: http://www.fundaciomaratotv3.cat/

Donacions material informàtic a Centres Educatius de la comarca realitzada pels Serveis Informàtics EPSEVG

Durant l'últim mes s'han realitzat diverses donacions d'ordinadors per col.legis, Instituts i Llars d'Infants de la comarca. Aquestes donacions de material informàtic de 5 o 6 anys d'antiguitat, correspon a una iniciativa que està tenint una gran acceptació pels centres educatius a on aquest material els és molt útil per millorar tecnològicament l'educació i gestió.

Durant el novembre i desembre s'ha fet donació de material a:

SES CUBELLES II
CEIP Sant Nicolau (Canyelles)
Divina Providència (Vilanova)
Llar d'Infants el Gavot (Vilanova)

Com cada cop hi ha més centres interesats en rebre aquest tipus de material, demanem als diversos serveis i departaments de l'EPSEVG i CTVG que si tenen material d'aquest tipus, que funcioni, i vulguin despendre's del mateix, es posin en contacte amb el SAT de l'EPSEVG

sat.epsevg@upc.edu, telf: 67719

Aquest Nadal, que els animals no siguin un regal!

Us informem de la campanya que inciarem, a partir de la setmana vinent amb
la col·laboració de la Unió Protectora d'Animals del Garraf (UPAG).

Aquesta campanya està orientada a:

- l'adopció d'animals (gats i gossos) que necessiten una llar: a la Biblioteca hi trobareu un Book de les mascotes.
  - la recollida d'aliments per als animals del refugi
  - la reclutació de socis per donar suport a les activitats de l'UPAG

Si hi voleu participar, poseu-vos en contacte amb la Biblioteca de l'EPSEVG.

Un equip de la UPC instal·la un sistema de prepagament per a la recàrrega de vehicles elèctrics híbrids a Sitges

La instal·lació, que s’ha fet en un aparcament de l’hotel Estela Barcelona de Sitges, és la primera d’aquest tipus a la comarca del Garraf i incorpora un carregador de 3kW de potència màxima per a qualsevol tipus de vehicle elèctric recarregable.

Mès info: http://www.upc.edu/saladepremsa/al-dia/mes-noticies/un-equip-de-la-upc-instal2022la-un-sistema-de

IX convocatòria d'ajuts a la correcció de tesis doctorals redactades en català. 2009

El Servei de Llengües i Terminologia amb el suport del Servei de Biblioteques i Documentació, promou la convocatòria anual d'ajuts a la correcció de tesis doctorals a la UPC. La convocatòria es fa pública al web de la UPC i es comunica a la Direcció dels departaments cap al mes de novembre de cada any.

Per a mès informació consulteu: http://www.upc.edu/slt/itineraris/corr_trad/corr_tesis/index.htm

Premi Projecte Final de Carrerra UPC-Fundación Universia

La UPC, a través del Vicerectorat de Relacions Institucional i Promoció Territoria, i la Fundació UNIVERSIA, han creat el Premio PFC Fundación UNIVERSIA, dirigit a l'estudiantat de la UPC que hagi defensat i aprovat un projecte final de carrera duarant l'any 2008 que tingui com objecte l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, etc., destinats a afavorir l'accessiabilitat i integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.
Es farà entrega d'un Premi i un màxim de dos accèsit.Aquest premi serà dotat amb 4.000 euros i Diploma pera l'autor del PFC que resulte premiat i amb un ordinador portàtil per al professor o professora que ho hagi dirigit.Cadasqun dels accésit estarà dotat amb 2.000 euros i Diploma per a l'autor del corresponent PFC i amb un ordenador portàtil per al professor/a que ho hagi dirigit.

Per a més informació, consulteu: http://www.upc.edu/igualtat

Junta d'Escola

El proper dijous dia 18 de desembre a les 12h es realitzarà la darrera Junta d'Escola de l'any.
L'ordre del dia i la documentació serà publicada a atenea i disponible per als membres d'aquesta

“SEIXANTA ANYS DE LA DECLARACIÓ UNIVERSAL DELS DRETS HUMANS”

Xerrada a càrrec de la Sra. Mataró
Dia: dijous, 11 de desembre de 2008