núm. 535 - Setmana del 26 de octubre de 2020

Ja està en marxa la 14a edició del Face2Face de l'EPSEVG, per primera vegada en format virtual degut a la pandèmia de la COVID-19

Del 26 al 29 d'octubre està tenint lloc la 14a edició del Face2Face al Campus UPC Vilanova, enguany amb format virtual.

Dijous passat, dia 22 d'octubre, va tenir lloc la sessió organitzada per UPC Alumni: "Prepara't per al Face to Face", on s'orientava als estudiants de com elaborar correctament un CV i es donaven pautes per a afrontar amb èxit l'entrevista de treball. Fins al moment, a dia 27 d'octubre, s'han realitzat 4 de les 11 sessions connectant-se entre 25 i 45 estudiants a cada sessió. De moment els estudiants han pogut veure les presentacions de National InstrumentsTres Griferia, AdeccoGedia España S.L.

El doctorand Matias Carandell del grup de recerca SARTI rep un premi al 'IEEE Oceans Global Congress 2020'

Matias Carandell, investigador de doctorat del grup SARTI (UPC), ha estat premiat al congrés Oceans amb el treball titulat: "Impact on the Wave Parameters Estimation of a Kinetic Energy Harvester Embedded into a Drifter”.

Carandell, va rebre el segon premi del Student Poster Competition del IEEE Oceans Global Congress organitzat per la IEEE Oceanic Engineering and Marine Technology Society després de ser seleccionat entre 20 estudiants que varen passar un primer filtre i van presentar el seu treball durant la conferència. L’edició Oceans 2020 s’havia de celebrar a Singapur, però a causa de la COVID19 finalment va tenir lloc virtualment. Els principals col·laboradors de la investigació d’en Matias i coautors del treball són Daniel Mihai Toma (SARTI – UPC), José Paulo Pinto (Institut Hidrogràfic – Marinha, Portugal) i, Manel Gasulla (e-CAT – UPC) i Joaquín del Río (SARTI – UPC) com a supervisors.
Aquesta investigació és una contribució del grup SARTI al projecte EC H2020 anomenat MELOA (Multi-purpose/Multi-sensor Extra Light Oceanography Apparatus). Podeu veure el treball a l'enllaç.

Enllaç a la notícia de la web del projecte MELOA.

Publicació del Cens Definitiu i Presentació de Candidatures - Eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020

En relació amb el procés electoral de les eleccions a Director o Directora de l'EPSEVG 2020, s’informa que el dia 27 d'octubre de 2020 s'ha publicat el Cens electoral definitiu (cens del PDI-A, PDI-B, PAS i Estudiantat de Grau i Màster) de les mateixes.

Aquest Cens es pot trobar en format digital a la pàgina web de les eleccions (cal identificar-se amb el nom d'usuari i la contrasenya de la intranet de la UPC).

D'altra banda, el PDI que acompleixi els requisits (segons estableix l'Article 26.1 del Reglament d'organització i funcionament de l'EPSEVG) i que així ho desitgi podrà concórrer com a candidat o candidata a les esmentades eleccions. El període de presentació de candidatures és durant els dies 28, 29, 30 d'octubre i 2 , 3 i 4 de novembre de 2020. En la pàgina web de les eleccions, el dia 28 d’octubre, es publicarà el model de presentació candidatura a les eleccions a Director/a de l’EPSEVG 2020, el qual es podrà descarregar, emplenar en forma manuscrita, i digitalitzar per a presentar-lo al registre de la UPC.

Malgrat que en la documentació de la convocatòria de les eleccions a Director o Directora de l’EPSEVG 2020 posa que les instàncies (reclamacions al Cens electoral provisional, presentació de Candidatures, reclamacions contra la proclamació provisional de Candidatures,...) s’han de fer per escrit al Registre de l’EPSEVG fins a les 13.00 h., ara ens indiquen que aquestes instàncies s’han de presentar al registre general de la UPC a través de la seu electrònica en l'apartat d'Instància Genèrica, a l’enllaç. [Per iniciar el tràmit de la instància cal prémer al botó "Tramita (comunitat UPC)"] . Tal com s'ha comentat abans, es pot aprofitar "model de presentació candidatura a les eleccions a Director/a de l’EPSEVG 2020" per a descarregar-lo, emplenar-lo, digitalitzar-lo i adjuntar-lo com un document annex a la instància cursada en forma electrònica a l'enllaç anterior.

Quan es presenti una candidatura a Director/a de l'EPSEVG de forma electrònica al registre general de la UPC, cal també notificar-ho per correu electrònic al Secretari Acadèmic de l'EPSEVG: secretariacademic.epsevg@upc.edu per tal de que tingui constància de forma més ràpida del tràmit realitzat.

Nou horari només de matí

Atesa la "Instrucció de gerència de mesures a aplicar al col.lectiu del personal d'administració i serveis" amb data 24 d'octubre, la biblioteca només obrirà en horari de matí: de 8.30 h a 14.00 h.

Taller de l'ICE: ' Taller de preparació a l'examen per a l'obtenció del certificat CLUC-EMI '

S'ha obert una nova edició del "Taller de preparació a l'examen per a l'obtenció del certificat CLUC-EMI"

Aquesta actuació s’emmarca dins dels objectius institucionals de promoció de la docència en anglès.

El taller té una durada de 6 hores i s'impartirà els dies 4 i 11 de novembre, de 9.00 h. a 12.00 h., en sessions via Meet.

Publicació de la Convocatòria 2020 INNOTEC (ACCIÓ) per a projectes d'investigació

Es publica la convocatòria adreçada a incentivar la realització de projectes d'investigació industrial i desenvolupament experimental conjunts entre empreses catalanes i agents homologats per ACCIÓ i/o altres desenvolupadors de tecnologia homologats (TECNIO).

També hi poden participar com a subcontractats altres centres i grups.

Termini: fins el 24 de novembre (14.00 h.)

Contacteu amb el personal tècnic de gestió de la USR per a informar de la vostra participació.