núm. 536 - Setmana del 2 de novembre de 2020

S'han instal·lat les lletres 'UPC' a la façana de l'edifici principal de l'EPSEVG

Aquesta setmana, concretament el dia 2 de novembre de 2020, s’han instal·lat les lletres ‘UPC’ a l’edifici principal de l’EPSEVG (Edifici VGA), en concret a la façana de la carretera, és a dir a la façana que dóna a la Rambla de l’Exposició.

L’actuació és per millorar la imatge de marca UPC i s’emmarca en la celebració del 50è aniversari de la nostra Universitat. En les fotografies es mostren les vistes diürna i nocturna de les lletres en el seu emplaçament.

Aquest treball és la continuació de l’actuació per adequar la zona enjardinada exterior de l'edifici VGA de l'EPSEVG, notícia que es va publicar en l’ecomunicats núm. 531 de la setmana del 28 de setembre de 2020, el qual podeu veure en el següent enllaç

La setmana passada es va celebrar la 14ª edició del Face to Face, enguany, en format virtual

Entre els dies 26 i 29 d'octubre de 2020 va tenir lloc la 14a edició del Face2Face del Campus UPC Vilanova.

Entre estudiants i titulats van ser 110 els interessats a participar a les sessions virtuals on l'empresa es presentava i explicava els seus projectes i oportunitats. En el temps dedicat a la interacció entre empresa i estudiantat, els estudiants van poder dialogar amb l'empresa. Tot i que no es va poder celebrar amb les habituals entrevistes al vestíbul de l'edifici VGA degut a la crisi sanitària actual per la pandèmica de la COVID-19, el nou format ha tingut bona acollida tant per les empreses com pels estudiants.

En les imatges es mostren dues captures de pantalla de les presentacions que van fer les empreses Gedia España S.L. i Applus+ IDIADA.

S'agraeix a les 11 empreses participants la seva assistència i participació en aquesta edició:

AMES GroupCIM-UPCGedia España S.L., Applus+ IDIADA , Kuka Iberia, S.A., Prysmian Group , National InstrumentsTres GriferiaAdecco, Saica i Cognizant.

Sessió informativa de mobilitat internacional per al Curs 2021-22 adreçada a l'estudiantat de l'EPSEVG

El passat dijous dia 29 d’octubre de 2020 va tenir lloc la primera sessió informativa online sobre la mobilitat adreçada als estudiants de l’EPSEVG interessats en realitzar una estada de mobilitat internacional durant el proper Curs Acadèmic 2021-2022.

La sessió, que tenia per objectiu informar sobre procediments, destinacions i beques per estades de mobilitat, va comptar amb l’assistència online de 20 estudiants que van aprofitar l’ocasió per fer preguntes i resoldre dubtes.

El punt àlgid de la sessió van ser les presentacions que quatre estudiants van fer de la seva estada internacional en temps de la Covid-19. En un to distès i informal, van compartir amb la resta de companys la seva experiència personal i acadèmica a Oslo, Lodz, i Glasgow per on a més a més, varem poder passejar en directe gràcies a una estudianta que s’ha quedat a realitzar els estudis de Màster a la ciutat escocesa.

Es prorroguen fins el 29 de novembre les mesures adoptades el 13 d'octubre de 2020 pel que fa a la docència presencial a la UPC

El 29 d'octubre de 2020 es va publicar el comunicat que informava que atenent les indicacions del Consell Interuniversitari de Catalunya i del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en relació a l'adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l'índex de contagi per COVID-19, la UPC prorrogava fins al 29 de novembre, les mesures vigents des del 13 d'octubre de 2020.

A l'enllaç adjunt de " +Info " podeu consultar la informació del comunicat sencer.

Estudiar des de casa, els llibres electrònics útils per aquest quadrimestre

En aquest enllaç apareixen els llibres electrònics disponibles per donar suport a l'estudi dels estudiants del Campus UPC Vilanova.

Com a PDI, si necessiteu suport per localitzar edicions electròniques de les vostres temàtiques, consulteu-nos a biblioteca.epsevg@upc.edu.

Ja es poden enviar contribucions al Congrés EDUNOVATIC 2020: 'V Congreso Virtual Internacional sobre Educación, Innovación y TIC'

Els dies 10 i 11 de desembre de 2020 té lloc en format 100% virtual el Congrés Internacional sobre Educació, EDUNOVATIC 2020: "V Congreso Virtual Internacional sobre Educación, Innovación y TIC".

Hi ha la possibilitat de participar com a ponent o com a oient.

Les contribucions al congrés poden ser de tres tipus: Completa, Resum o Pòster i es poden enviar fins el 17 de novembre 2020 a l'enllaç

Recordatori - Loteria de Nadal 2020 de l'EPSEVG

Recordeu que un any més a l’EPSEVG tenim loteria de Nadal.

S'han reservat 150 dècims de 20 € cadascun i el número en el que es participa és el 82.370

Podeu fer la compra fins el 13 de desembre de 2020 o fins a exhaurir existències, seguint el següent procediment: fer un “bizum” al número 645.320.135 posant en concepte “UPC – nom + cognom” de la quantitat desitjada, sent aquesta un múltiple de 20 €.

Podreu recollir els dècims a Consergeria de l’Escola a finals de novembre de 2020 o la setmana del 14 de desembre de 2020, en funció de la data d’adquisició.