núm. 37 - Setmana del 12 de gener del 2009

Cursos d'Estiu 2009 del CUM (Campus Universitari de la Mediterrània)

Com cada any, es torna a posar en marxa el CUM (Campus Universitari de la Mediterrània), que neix amb la voluntat de constituir-se en centre de referència interdisciplinari a traves de la celebració d'uns cursos i altres activitats de caire socioeconomic i cultural, que combinin la ciència, la tecnologia i les humanitats, sempre des d'una dimensió mediterrània.

Per això, tothom que tingui interès en oferir algun curs o taller. En el document adjunt hi trobareu un formulari per a la proposta de curs, cal que l'ompliu i ens el feu arribar abans del dimarts 20 de gener a l'adreça següent: pilar.alemany@upc.edu

Fitxa activitats CUM 2009

Presentat el nou campus Interuniversitari de Diagonal-Besòs

La UPC disposarà de gran part dels edificis situats en aquest àmbit de 170.000m2, dedicats a la docència i a la recerca.

Elegida la carpeta de la UPC per al curs 2009-2010

La proposta "Un toc de colors" de Roger Puigví i Olga Serra, de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, ha estat la més votada al 6è Concurs de la carpeta UPC.

12è CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES

Obrim el 12è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC sota el lema: Ciutats i pobles sostenibles:
Tens idees per canviar el món local?

La Universitat Politècnica de Catalunya cerca idees innovadores que ajudin a l’avenç de la sostenibilitat, i que siguin aplicables dins del nostre àmbit local, ja sigui a l’escola, a la universitat, al barri, al districte, o als pobles i ciutats.

El concurs premia projectes innovadors i aplicables per a la cerca de solucions a problemàtiques ambientals.
La convocatòria és oberta fins el 31/03/08.

L'EEES: el nou escenari de l’educació superior

Aquesta jornada adreçada als centres de secundària tindrà lloc el 14/01/08, a partir de les 17h, a l'Edifici Vèrtex, amb la participació del rector Antoni Giró i la directora de l'Institut de Ciències de l'Educació, Imma Torras.

“L’ESPERANÇA EN TEMPS DE CRISI”

Dia: divendres, 16 de gener de 2009
Lloc: Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Av. Víctor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú
Hora: a les 7 de la tarda