núm. 38 - Setmana del 19 de gener del 2009

Nous cursos de l'ATENEA disponibles per a tot el PDI

Us recordem que encara està oberta l'inscripció per al professorat de l'escola de les activitats següents:

Us animem doncs a apuntar-vos.

Calendari juntes i comissions 2009

S'adjunta la previsió de calendari de les convocatòries de la Juna d'Escola i la diferents comissions per al 2009.
Aquest document ja està publicat a atenea en el curs "Junta i Comissions" i en cas que circumstàncies excepcionals obliguin a variar aquest calendari s'informarà oportunament.

Calendari junta i comissions 2009

S'aprova l'enregistrament de les sessions dels òrgans col.legiats d'UB's

Per indicació de la secretària general, informem que a la darrera sessió del Claustre Universitari celebrada el dia 27 de novembre del 2008 es van aprovar les modificacions de les línies generals de les unitats bàsiques. i les modificacions en quan a l'enregistrament de les sessions dels òrgans col·legiats de les unitats bàsiques. S'adjunta la resolució del rector al respecte.

Resolució Rector

Subprograma de Personal de Tècnic de Suport (PTA 2009)

Concessió d’ajuts per la contractació de recursos humans a través del Subprograma de Personal de Tècnic de Suport (PTA).

Les quanties anuals s’indiquen en funció de la titulació dels tècnics:

• Per a titulats universitaris de grau superior, la quantia anual de l’ajut serà de 18.900 euros, sent la retribució mínima que hauran de rebre, i que s’haurà d’indicar en el contracte, de 23.625 euros bruts anuals.
  • Per a titulats universitaris de grau mitjà ( o equivalent), la quantia anual de l’ajut serà de 16.380 euros, sent la retribució mínima que hauran de rebre, i que hauran d’indicar en el contracte, de 20.475 euros bruts anuals.
  • Per a titulats de Formació Professional de Segon Cicle (FP2) (o equivalent), la quantia anual de l’ajut serà de 12.600 euros, sent la retribució mínima que hauran de rebre, i que s’haurà d’indicar en el contracte, de 15.750 euros bruts anuals.
  • Hi ha una part de la sol.licitud que l'han d'omplir els investigadors candidats: "Acuerdo de incorporación". L'heu d'omplir a través dels mitjans telemàtics. L'altra l'emplenarem de forma institucional per a tots els candidats.
  • Atès que s'ha de fer la sol.licitud institucional i que l'ha de signar el vicerector, un cop realitzat el "Acuerdo de colaboración" telemàticament heu de portar aquest acord signat el dia 24 DE FEBRER com a molt tard.

10è premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat. Arquitectura, ciència i tecnologia sostenibles

La UPC ha prioritzat el valor de la sostenibilitat en els diferents àmbits de la seva activitat: des de la docència a la recerca i la innovació que desenvolupa en els seus laboratoris, aules i instal.lacions. Amb aquesta convocatòria, vol compartir aquest valor amb el món de l’educació secundària i fomentar l’interès de l’alumnat de batxillerat per la contribució de la tecnologia al desenvolupament sostenible en àmbits com l’edificació, l’energia i el canvi climàtic (reducció de consums, incorporació de l’eficiència, energies renovables); la gestió del cicle integral de l’aigua; l’ecodisseny; la gestió de residus; la planificació territorial; la mobilitat; la logística, i la responsabilitat social de la tecnologia, entre altres.

10è PREMI UPC

L'EPSEVG amb la Cooperació

Participació especial de l'EPSEVG i la UPC a la Fira de la Cooperació i el Comerç Just, que es va celebrar el 20 de desembre, on es van mostrar tos els projectes duts a terme per la misma: PROJECTES DE COOPERACIÓ I FOTOGRAFIES DEL CONCURS "Imatges del Sud". Reflex de les experiencies viscudes pel membres de la nostra comunitat universitària que han col.laborat en projectes de cooperació i desenvolupament a diferents països.

“ENTREVISTA”

Montserrat Comas, directora de la Biblioteca Balaguer
Dia: dimecres, 21 de gener de 2009
Lloc: Aula 21 de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Av. Víctor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú
Hora: a les 7 de la tarda

Exposició: Decàleg “Sigues lingüísticament sostenible”

L'any 2008 ha estat l'Any Internacional de les Llengües, per aquest motiu els Serveis Lingüístics Universitaris han elaborat un decàleg per tal de promoure la diversitat lingüística entre la comunitat universitària, fent versions en 13 llengües diferents, disponibles a :

Del 12 de gener al 2 de febrer la Biblioteca de l'EPSEVG acull l'exposició: Decàleg "sigues lingüísticament sostenible"

Des de la Biblioteca us convidem a visitar-la.