núm. 39 - Setmana del 26 de gener del 2009

Canvi ubicació Secreteria Acadèmica

Us informen que degut a les obres que es faran a la planta baixa, la Secreteria Acadèmica
s'ha traslladat al L-109 (primer pis).

Preguem disculpeu les molèsties que això us pugui ocasionar.

Anglès per al PDI i PAS durant el Q2

El proper dia 16 de febrer començaran les classes d'anglès que l'acadèmia UNICOR Languages oferirà a l'EPSEVG durant el segon quadrimestre en el marc del conveni de col·laboració signat entres les dues escoles.

Tots aquells/es que estigueu interessats podeu posar-vos en contacte amb l'acadèmia mitjançant el mail (ndelshams@unicorlanguages.com) o per telèfon al (93) 893 63 60, per tal de concretar una hora per realitzar la prova de nivell i també per indicar les vostres preferències horàries. (L'horari per poder contactar amb l'acadèmia és pels matins de 9:30h a 13:00h i per les tardes de 16:30h a 19:30h)
.
Les proves de nivell es realitzaran a partir de la setmana que ve i fins al dia 6 de febrer. La durada de la prova és aproximadament de mitja hora.

Us recordem que l'acord signat entre l'EPSEVG i UnicorLanguages preveu la realització de classes adaptades a cada col·lectiu universitari (PDI i PAS) i estructurades en 9 nivells diferents d'aprenentatge. Aquestes classes seran de com a màxim 8 persones i, per facilitar l'assistència i sempre que hi hagi un nombre suficient de persones, es realitzaran preferiblement a les aules de l'EPSEVG.

Casal d'estiu 2009 EPSEVG: nova adreça electrònica

Fins a la reincorporació de Clara Canals, responsable de l'Univers EPSEVG, tots i totes els què estigueu interessats/des en la proposta de Casal d'Estiu 2009 EPSEVG, cal que ens feu arribar el qüestionari o bé consultes o aclariments a  promocio.epsevg@upc.edu abans del 15 de febrer.

Us enviem de nou la informació del Casal d'Estiu.

Enquesta Casals 2009 Campus de Vilanova

12è CONCURS D'IDEES AMBIENTALS I SOSTENIBLES

Obrim el 12è Concurs d'Idees Ambientals i Sostenibles de la UPC sota el lema: Ciutats i pobles sostenibles:
Tens idees per canviar el món local?

La Universitat Politècnica de Catalunya cerca idees innovadores que ajudin a l’avenç de la sostenibilitat, i que siguin aplicables dins del nostre àmbit local, ja sigui a l’escola, a la universitat, al barri, al districte, o als pobles i ciutats.

El concurs premia projectes innovadors i aplicables per a la cerca de solucions a problemàtiques ambientals.
La convocatòria és oberta fins el 31/03/08.

2a edició del Congrés Sostenible 2015

S'ha convocat la 2a edició del Congrés Sostenible 2015, amb l'objectiu de reflexionar entorn a la recerca en sostenibilitat realitzada a la UPC, "La recerca en Sostenibilitat: estat actual i reptes de futur". Amb aquest lema, la UPC es complau a convidar-te a realitzar la teva contribució al II Congrés UPC Sostenible 2015. El call for papers romandrà obert fins al proper 16 de febrer.

El Congrés pretén identificar els diferents tipus d'enfocament donat pels investigadors a les qüestions de recerca i sostenibilitat i les estratègies desenvolupades per a fer-hi front.

Es dirigeix a personal docent investigador d'universitats, així com personal d'administració i serveis i altres membres de la comunitat universitària que participen en processos de recerca adreçada a la sostenibilitat (en particular comunicació, difusió i suport).

Pots fer arribar els resums per a les contribucions al congrés a l'adreça congresupc.sostenible@upc.edu

T'esperem al Congrés!

S'acosta carnaval !

El proper 22 de febrer l’Escola participarà a les comparses de Vilanova. Us animem a participar-hi!

El període d’inscripció serà del 9 al 20 de febrer a Negociat Econòmic (de 10h a 17h, llevat divendres a la tarda).
El preu de la inscripció serà de 35€ la parella i , com a novetat, aquest any inclou l’esmorzar. El lloguer de l’armilla serà de 30€, amb una devolució de 15€ quan es retorni.
Les armilles es podran retornar fins el 20 de març.

Podeu trobar fotografies d’altres anys a http://blogs.epsevg.upc.edu/ludic/

“ECONOMIA?”

Xerrada a càrrec de Francesc Cabana Vancells
Dia: divendres 30 de gener de 2009