núm. 40 - Setmana del 2 de febrer del 2009

Nous cursos de l'ATENEA disponibles per a tot el PDI

Us recordem que encara està oberta l'inscripció per al professorat de l'escola de les activitats següents:

Us animem doncs a apuntar-vos.

Ajuts de mobilitat per al personal d'administració i serveis del sector universitari i de la recerca (PAS 2009)

Us presentem la tercera acció de mobilitat d'aquest curs adreçada al PAS en el marc del programa ERASMUS d'aprenentatge permanent  (LLP) 2008-2009 per tal d'impulsar la internacionalització de la nostra institució mitjançant la mobilitat entre el personal d'Administració i Serveis. Aquesta activitat està organitzada per la AIX MARSEILLE UNIVERSITÉ, (a Marsella, França) i tractarà sobre les relacions   internacionals. Les dates: del 16 al 20 de març de 2009.

Trobareu més avall informació detallada relativa a la convocatòria, i annexem també el formulari de sol·licitud i la declaració de responsabilitat, que podreu presentar fins el dia 10 de febrer de 2009.

Aquesta mateixa informació i el formulari també els trobareu a la web del SRI, sota el títol "Acció 3:

WORKSHOP ABOUT INTERNATIONAL RELATIONS"

Per obtenir informació sobre les borses de viatge que financien aquesta  acció ó per a qualsevol aclariment addicional podeu posar-vos en contacte amb l’Oficina de Mobilitat del PDI/PAS del Servei de Relacions   Internacionals, telèfon 93 401 74 72 o mobilitat.pas@upc.edu, al qual s’haurà de presentar la documentació.

Premi Projecte Final de Carrerra UPC-Fundación Universia

L'estudiantat de la UPC que hagi presentat al 2008 un projecte final de carrera que pugui facilitar la integració de les persones amb discapacitat pot participar en aquest nou premi fins al 16/02/08.

Manifest de les universitats públiques catalanes respecte el conflicte a Gaza

Des de les universitats públiques catalanes es reitera el rebuig a la violència i es demana la cerca d’una solució política dialogada al conflicte de Gaza.

Barcelona, un referent mundial en recerca, coneixement, emprenedoria i innovació

L’Ajuntament de Barcelona, la Cambra de Comerç de Barcelona, i cinc universitats, entre elles la UPC, han signat avui un acord per promoure la recerca, la innovació i l'atracció de talent.

JORNADA D'INNOVACIÓ DOCENT UPC 2009

Presentació de resultats dels projectes de millora de la docència
Data: 05/02/2009

2a edició del Congrés Sostenible 2015

S'ha convocat la 2a edició del Congrés Sostenible 2015, amb l'objectiu de reflexionar entorn a la recerca en sostenibilitat realitzada a la UPC, "La recerca en Sostenibilitat: estat actual i reptes de futur". Amb aquest lema, la UPC es complau a convidar-te a realitzar la teva contribució al II Congrés UPC Sostenible 2015. El call for papers romandrà obert fins al proper 16 de febrer.

El Congrés pretén identificar els diferents tipus d'enfocament donat pels investigadors a les qüestions de recerca i sostenibilitat i les estratègies desenvolupades per a fer-hi front.

Es dirigeix a personal docent investigador d'universitats, així com personal d'administració i serveis i altres membres de la comunitat universitària que participen en processos de recerca adreçada a la sostenibilitat (en particular comunicació, difusió i suport).

Pots fer arribar els resums per a les contribucions al congrés a l'adreça congresupc.sostenible@upc.edu

T'esperem al Congrés!

“LA SARDANA”

Xerrada a càrrec de Xavier Orriols Sendra, músic i investigador