núm. 44 - Setmana del 2 de març del 2009

CRUE - Comissió Relacions Universitat Empresa

Per al proper 5 de març és convocada una nova CRUE amb el següent ordre del dia:

Aprovació de l’acte de la sessió anterior.
Informe de l’activitat.
Reconeixement Acadèmic associat a les pràctiques en empresa
Torn obert de paraula.

Simulacre tècnic d'evacuació de l'edifici principal

Un cop superat, molt favorablement, el simulacre d'evacuació de la Biblioteca UPC-Vilanova fa uns mesos, es preveu realitzar un simulacre d'evacuació de l'edifici principal, de forma que aquest permeti avaluar el nous sistema de megafonia i la correcta aplicació dels procediments de seguretat

Beques per a l'aprenentatge de l'anglès a l'estranger

Està oberta la solicitud d'ajudes per a cursos de llengua anglesa a l'estranger durant l'any 2009.

Sol.licitud termini de sol.licituds: 30 de març 2009.

BEQUES ANGLES MEC

Beques per a l’aprenentatge del francès i l’alemany a l’estranger

Es tracten de cursos d’estiu i han de tenir una durada mínima de 3 setmanes a realitzar entre l’1 de juliol i el 15 de novembre de 2009.

Termini per a presentació de la sol.licitud: 30 de març 2009.

BEQUES FRANCÈS-ALEMANY

Segon Congrés Internacional UNIVEST’09

Ens plau adjuntar-vos informació sobre el Segon Congrés Internacional UNIVEST’09 “Claus per a la implicació dels estudiants a la universitat”, organitzat des de la Universitat de Girona, que se celebrarà els dies 12 i 13 de novembre de 2009 a Girona.

Aquesta edició, centrada en la implicació dels estudiants, pretén continuar amb el treball i les reflexions iniciades a Univest’08, en el qual moltes de les aportacions realitzades evidenciaren una clara preocupació per determinar quines podien ser les claus per millorar la participació dels estudiants a la universitat.
Per això, Univest’09 pretén avançar en la definició de propostes, estratègies i accions que puguin ajudar a incrementar la participació dels estudiants en tots els àmbits de la vida universitària.
Us convidem a participar-hi aportant les vostres idees, reflexions i punts de vista entorn dels diferents eixos temàtics que es proposen. Podeu consultar el programa actualitzat, les indicacions per a la presentació de propostes de comunicació i els terminis d’inscripció a: http://univest.udg.edu

El termini per a la presentació de propostes de comunicació és el 15 d’abril de 2009.

“FRANCESC MACIÀ, de corresponsal del diari La Publicitat (1915) a difusor de l’Estatut (1932)”

Xerrada a càrrec de Josep M. Figueres, professor de la UAB.

Dia: Divendres, 6 de març de 2009
Lloc: Sala d’Actes de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú-UPC. Av. Víctor Balaguer, s/n. 08800 Vilanova i la Geltrú
Hora: a les 7 de la tarda

2a. JORNADA DE LA TDT A CATALUNYA

L'11 de març d’enguany, a l’Espai Francesca Bonnemaison, situat al carrer Sant Pere més Baix, 7 de Barcelona, es celebrarà la “2a. Jornada de la TDT a Catalunya”, organitzada pel Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), amb el suport de la Secretaria de Mitjans de Comunicació del Departament de Cultura i mitjans de Comunicació de la Generalitat de Catalunya.

Els objectius de la jornada, entre d’altres, són el d’exposar la situació i l’estat del desplegament de la TDT al nostre país i analitzar les previsions a dos anys vista; presentar la planificació d’apagada de les televisions de proximitat, autonòmiques i estatals, etc.

Convocatoria de reunió de Planificació Setmana Cultural

Esta oberta a tothom que hi vulgui participar.

Data: Dijous 5 de març
Hora: 13.00 h.
Lloc:  Sala de Juntes.

Recordem que la setmana cultural sera del 20 al 25 d'abril.