núm. e-Comunicats EPSEVG - Especial Festa de l'Esport i Setmana Cultural

Festa de l'esport, Paella popular i altres actes de la Setmana Cultural EPSEVG09

El proper dimarts dia 21 d'abril, celebrarem, gràcies a la col·laboració de la Regidoria d'Esports de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú la FESTA DE L'ESPORT a la Platja de Ribes Roges.

Us convidem a participar de les activitats (tir amb arc, caiacs, llaüts, rocòdrom..... i competicions de bàsquet 3x3, futbol platja i volei platja) així com disfrutar d'una PAELLA en un marc immillorable a les 14.30h.

Els tiquets de la PAELLA són de venda anticipada (5,00 €) i inclou la beguda a l’oficina de l'Univers fins dilluns a les 13h.
El mateix dia no n’hi hauran de disponibles.

Els que vulgueu venir, participar i viure la diada, podeu aprofitar el trenet turístic gratuit que sortirà de la Plaça de l'Estació a les 13.30h, farà una aturada al c/ de la Metal·lúrgia (darrera de l'aulari) i us acostarà fins al parc de Ribes Roges.
En acabat de dinar el trenet us tornarà a portar cap a l'Escola.

Per últim, recordar-vos que la botifarrada i altres esdeveniments de la setmana cultural també tenen reserva anaticipada que caldria verifiqueu al programa que us varem enviar dimecres (disponible al web) la data de tancament per tal no us en quedeu sense.

Bon cap de setmana, bona setmana cultural i bona diada de sant Jordi !

Agenda Reduida SC09

Mes info al web EPSEVG
DILLUNS 20 D’ABRIL
11.00 Wii, PlayStation3 i Xbox360  /  13:00 Inauguració de la Setmana Cultural i Entrega del Premi “ I Concurs de la Samarreta de l’EPSEVG” / 15:00 Xerrada: “Roba usada per cooperació al desenvolupament”  / 16:00 Taller de Cata de Vins del Garraf.
DIMARTS 21 D’ABRIL
FESTA DE L’ESPORT A PARTIR DE LES 12.00 H A LA PLATJA DE RIBES ROGES
Competicions: • Futbol platja • Volei Platja • Bàsquet 3x3 Activitats: Tir amb arc Llaüts Rocòdrom Ginkana X-Trem / 14:30 Paella Popular / 17:00 Entrega de Premis i regals.
DIMECRES 22 D’ABRIL
Entrenaments Slot  /  11:00 Taller de calculadores CASIO / 12:00 Taller de “Tunnejar teclats d’ordinador” / 14:00 Botifarrada Popular PDIPAS / 16:00 Campionat de Bitlles= Bolos al Vilabowling de Vilanova.
DIADA DE SANT JORDI. DIJOUS 23 D’ABRIL
10:00 Entrenaments Slot. / 12:00 Campionat de Futbolí. / 13:00 Taller de Papiroflèxia. / 14:00 Internacional Lunch.
DIVENDRES 24 D’ABRIL
11:00 Campionat de Tennis Taula. / 13:00 Curs de Velocitat Slot. / 13:30 Curs de cuina moderna amb ajuda de robots. / 19:00 Conferència d’Ester Casas. “Una visió de les llavors autòctones” / A partir de les 24.00 h, Festa d’Estudiants, organitzada per la Delegació a una discoteca de Sitges.