núm. 51 - Setmana del 4 maig del 2009

Face 2 Face

Per tercer any consecutiu celebrem la tercera edició del FACE 2 FACE 2009 que ja haureu vist es realitza el vestíbul, lloc on s’esdevé l’espai de diàleg entre l’estudiantat, recents titulats i titulades i les empreses.

Per obtenir més informació accedir al web: http://face2face.epsevg.upc.edu/

50è. ANIVERSARI DE L'EDIFICI DE L'EPSEVG

El proper dissabte, 9 de maig amb motiu del 50è. aniversari de l’Edifici de la nostra Escola s’han organitzat diferents activitats que assenyalem a continuació:

10.00h Portes Obertes: edifici principal, Biblioteca, Neàpolis, CTVG i el LAB

Exposició fotogràfica d’aquests 50 anys al jardí

12.30h Conferència de l’Escola Industrial a la UPC de Vilanova”
A la Sala d’Actes a càrrec de 5 exalumnes de l’Escola de 5 generacions diferents, des de l’any 1950 fins a un estudiant actual.

14.00h Dinar de germanor
Al vestíbul.

Per obtenir més informació accedir al web: http://www.epsevg.upc.edu/

Actualització de dades de docència del curs 2008/09

Una vegada més el Gabinet Tècnic de Planificació, Avaluació i Estudis ha posat en  marxa el procediment de recollida de les activitats docents (AAD) desenvolupades pel PDI, aquest cop la referent al curs 2008/2009.

Per aixó és important que el PDI verifiqui i, si s'escau, actualitzi les dades de la seva docència tant del primer com del segon quadrimestre del curs 2008/09 a l'apartat d'horaris:

És important que siguin correctes ja que aquestes dades serviran, entre d'altres, per fer els reconeixements dels complements docents.

El termini per a fer aquesta actualització acaba el 20 de maig del 2009.

Congrés internacional DRT4ALL

la Càtedra d'Accessibiltat, amb seu a la UPC de Vilanova, promou el congrés internacional DRT4ALL.
El Congreso Internacional DRT4ALL és un aparador del futur obert al present: el seu objectiu principal és conèixer quins són els últims avenços en les TIC per a la promoció de la vida independent de les persones amb limitacions funcionals i una mostra de com aquests avenços poden cooperar per proporcionar a tothom una vida més còmoda i millorar la integració social de les persones grans o amb discapacitats.
Els camps de coneixement vinculats al suport que les TIC ofereixen per a l’autonomia personal i per tant, temes del DRT4ALL, son:
• Experiència de l’usuari de les TIC
• Disseny per a tothom i tecnologies de suport
• Teleassistència
• Llar Digital
• Robòtica
• Sostenibilitat i Tecnologies Inclusives
• Accessibilitat i Transport Adaptat

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA PER A MEMBRES UPC
RECONEIXEMENT DE 0.5 CRÈDITS DE LLIURE ELECCIÓ PER A ESTUDIANTS UPC

Programa i inscripcions a:
En el camp “Otras necesidades” del formulari d’inscripció
cal indicar la condició de membre de la UPC.

Organitza: Fundación ONCE para la cooperación e integración social de personas con discapacidad.
Adreça Delegació Territorial ONCE Catalunya: Avda. Gran Vía de les Corts Catalanes nº 400, Barcelona

Ajuts de Viatge per al desenvolupament d'activitats docents

El Vicerectorat de Docència i Estudiantat fa pública la CONVOCATÒRIA D’AJUTS DE VIATGE PER AL DESENVOLUPAMENT D’ACTIVITATS DOCENTS PER A L’ANY 2009 per a tots els estudiants de la UPC de 1r i 2n cicle i màster oficial.

Aquesta convocatòria pretén potenciar entre els centres els viatges col·lectius, els objectius dels quals, incloguin reforçar l’activitat docent i fomentar la implicació del professorat.

Com a novetat de l’esmentada convocatòria s’han revisat els criteris que regeixen la concessió dels ajuts, i com a resultat, cal destacar el canvi en el criteri que regula el nombre màxim d’admissió de propostes per centre.

Per obtenir més informació accedir al web: http://www.univers.upc.edu/comunitatupc/ajutsdeviatge

Programació enquestes presencials 2008/2009-2

La empresa ICC ens ha facilitat la programació de les enquestes del 2008/09-2 que podeu trobar a:

on podeu consultar el dia i hora en que passaran la enquesta.

Us recordem que les enquestes presencials només es faran a les titulacions de Mecànica, Electricitat, Electrònica, Química i Automàtica.

Si teniu alguna petició de canvi feu-ho saber abans del dia 4 de desembre a través del formulari que trobareu a la mateixa adreça.

Conferència - La nova cultura de l'aigua a VNG

El divendres dia 8 del corrent mes, a les 19 hores, a la Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, tindrà lloc la conferència L'AIGUA A VILANOVA I LA GELTRU I LA NOVA CULTURA DE L'AIGUA. RECURSOS PER A L'ESTALVI DOMÈSTIC D'AIGUA, organitzada per la Regidoria Pla de la Gent Gran, Regidoria de Participació i Medi Ambient i CRIA de l'Ajuntament de Vilanova. Col·labora: Companyia Municipal d'Aigües i l'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú.

Taula Rodona - Sistemes de climatització solar

El proper dijous, 7 de maig, dins del marc del projecte europeu SOLAIR, l’empresa Aiguasol juntament amb la col·laboració de l’Agència Local d’Energia de Vilanova i la Geltrú, organitzen a la Sala de Juntes d’aquesta Escola, a les 9 del matí, una taula rodona sobre sistemes de climatització solar.