núm. 52 - Setmana de l'11 de maig del 2009

Procés electoral - Sorteig mesa electoral

Seguint amb el calendari electoral aprovat, el proper dilluns dia 18 de maig a les 17h a sotsdirecció es realitzarà el sorteig públic de la mesa electoral.

1ª Jornades sobre Gestió Universitària de Qualitat

Durant els dies 6 i 8 de maig van tenir lloc les 1ª Jornades sobre Gestió Universitària de Qualitat, organitzades pel Gabinet per a la Qualitat de la Gestió de la UPC.

Aquestes jornades adreçades a tot el PAS, es van realitzar diverses presentacions de actuacions a les Unitats sobre bones pràctiques en Gestió de Qualitat.

L’EPSEVG va ser present amb una ponència sobre “EPS: La planificación estratègica d’un projecte singular” i també va ser convidada a presentar la proposta del Premi de Qualitat 2008 lliurat al centre,  titulada “ Gestió de PFC a l’EPSEVG: solucions tècniques per decisions acadèmiques” .

Amdues ponències van tenir una bona acollida i interés per part de tots els assistents i dels responsables organitzadors de les Jornades.

Sensor Systems courses series: Underwater Sensor Systems by Thomas O'Reill

Short course: Underwater sensor systems by Prof. Thomas C. O'Reilly from the Monterey Bay Aquarium Research Institute (MBARI), USA.

For a more detailed contents explanation read the attached word file.

The course will be given at Escola Politècnica Superior d’ Enginyería de Vilanova i la Geltru (EPSEVG) 25/05/09 and 26/05/09 between 10:00 AM and 14:00 PM at room "sala de reunions" in CTVG , and 27/05/09 between 16:00 PM and 18:00 PM, at room "sala d'actes" in EPSEVG.

From 18/05/09 to 22/05/09 there will be practical field activities for researchers working in the under-water sensor systems.

Language: English
LIMITED PLACES AVAILABLE
Courses registration: doctorat_electronica@eel.upc.edu Please, indicate the course series name, your personal information and your Doctoral Program or Master Program.

Document

Canvi de lloc BUPC

Per indicació de la secretària general us comunico que, per necessitats d'informació sobre l'oferta de titulacions de la UPC, ha canviat el lloc d'accés al BUPC que abans es trobava a la pàgina principal del web de la UPC. Ara es pot accedir des del portal PDI PAS i també des de l'adreça: http://www.upc.edu/bupc

Agenda per la setmana de l'11 al 17 de maig

Aquesta setmana restarà exposada al vestíbul de l’Escola l’Exposició EXPOKW, que ofereix de forma resumida i entenedora un seguit de respostes a tots aquells dubtes i preguntes que sempre ens formulem envers el món de l’energia.

També aquesta setmana s’inicia el IV Congrés de Ciència, els infants protagonistes de la Ciència,
on es presentaran 24 ponències elaborades per quasi 800 alumnes de 17 centres educatius de la Comarca. Es tracta d’alumnes d’educació infantil i primària (de 3 a 12 anys).
Per obtenir més informació accedir al web: http://www.xtec.cat/crp-garraf/congres/

El dimecres, 13 de maig, en horari de 18.00h a 20.30h es farà a la Sala d’Actes una Taula Rodona i Col·loqui “Itinerari Educatiu Inclusiu: Una Realitat” a càrrec de: Maite Oller, professora d’Educació Ordinària; Toni Cebrià, professor i psicopedagog d’USSE i Raquel Perea, psicopedagoga i tècnica responsable del projecte TIMOL.

El dijous, 14 de maig, en horari de 19.00h a 21.00h. es farà a la Sala d’Actes una xerrada sota el títol: “Els consumidors davant la liberalització energètica” enllaçant amb l’exposició que es mostra al vestíbul. Es parlarà de com a causa de la liberalització del sector energètic s’estan produint canvis que afecten directament les economies domèstiques. Els ciutadans han de ser capaços de comprendre la nova situació, conèixer els seus drets i identificar els possibles beneficis.