núm. 53 - Setmana del 18 de maig del 2009

Acte electoral candidat a Director: Enric Trullols i Farreny

Seguint amb el calendari electoral, el proper dijous dia 21, a les 12h i a la Sala d'Actes, es realitzarà la presentació de la candidatura liderada per Enric Trullols.
En aquest acte , obert a tota la comunitat universitària, es presentarà el programa del candidat i es preveu un torn obert de paraula per als assistents.
La documentació referent a la candidatura serà disponible a l'espai d'eleccions http://www.epsevg.upc.edu/eleccionsdirector/ del web de l'Escola a partir de dimarts dia 19 al migdia.

Petició de Programari per aules informàtiques, multimèdia i laboratoris de l’EPSEVG. Curs 2009-10

Per adequar les aules informàtiques, multimèdia i laboratoris de l’EPSEVG pel nou curs 2009-10, cal que per cada assignatura s’introdueixi el programari que s’utilitzarà. Amb aquesta informació es podrà assignar les assignatures a les diferents aules/laboratoris, i instal•lar el programari.

1. Per introduir les peticions:

Per accedir:
Usuari: dni-lletranif exemple: 52345345-g
Contrasenya: data naixement 23121980

2. Dates Importants:
19 de Maig al 2 de Juny: Recollida de peticions de programari (tant nou, com programari ja existent). També si és necessari algun equipament especial (equips electrònics, nombre d’alumnes,etc). Afegir-ho a comentaris.

13 de Juliol al 24 de Juliol: Prova del programari per part del PDI.
 - Les proves d’aules informàtiques es faran als espais de STIC.
 - Les proves de laboratoris, es faran al L-101.

3. Consideracions:
a. S’ha d’introduir tot el programari, encara que actualment estigui instal•lat. En cas contrari entendrem que no s’utilitza
b. Compra de Noves llicències o programari. Les peticions s’enviaran a les diferents comissions d’escola per a que les acceptin o no. En cas d’acceptació, quedaran reflectides en el pressupost de l’any 2010, i es podrà instal•lar el programari al Q2 del 2009-10. També cal que es faci la petició via el Pla de Millora d’Equipament Docent.
c. Peticions fóra de plaç. Aquestes peticions, no es podrà garantir que el programari estigui instal•lat a principis del curs, ja que s’haurà de garantir que no influeixi negativament en l’execució del programari existent i validat al juliol.

Sorteig Mesa Electoral per a eleccions dia 26 de maig

Realitzat avui, i tal com s'indicava en el darrer comunicat, el sorteig públic de la mesa electoral per a les eleccions del proper dimarts dia 26 de maig, el resultat ha estat el següent:

PRESIDENT

PDI Funcionari

YBERN CARBALLO, M. DE LAS NIEVES

PEJUAN ALCOBE, ARCADI

RODRIGUEZ SOLA, RAUL

VOCAL 1

PDI No funcionari

GUIBERNAU BERDUN, ANTONIO

SORIA PEREZ, JOSE ANTONIO

URPI ALBIOL, SERGI

VOCAL 2

PAS

MARTIN CANTOS, ADRIA

MORILLO VELAZQUEZ, GERMAN

RAMOS MANSINO, ALFONSO

VOCAL 3

Estudiantat

TORRES ROMERO, CRISTINA

MARTINEZ FERNANDEZ, DANIEL

ABRIL EXPÓSITO, ORIOL

L'acta definitiva i la resta de documentació referent al procés electoral la trobareu disponible a http://www.epsevg.upc.edu/eleccionsdirector/

Conferència - La posició de l'esglèsia catalana durant el franquisme

L'Aula d'Extensió Universitària de la gent gran de Vilanova i la Geltrú, té preparada la conferència LA POSICIÓ DE L'ESGLÉSIA CATALANA DURANT EL FRANQUISME, que desenvoluparà l'escriptor i historiador Josep Lluís Martín Berbois, a la Sala d'Actes de l'Escola Politècnica, el divendres dia 22 de maig a les 19 hores.

Comissió econòmica - Dijous 21 de maig

El proper dijous, 21, a les 10.00h a la Sala de Reunions de l'Oficina Oberta, es convoca la Comissió Econòmica amb el següent ordre del dia:
   1. Aprovació Acta anterior
   2. Seguiment del pressupost 09