núm. 54 - Setmana del 25 de maig del 2009

Votacions a Director EPSEVG - Avui, 26 de maig

Avui, 26 de maig de 2009 i des de les 10h fins les 18h estarà la mesa electoral al vestíbul de l'Escola per tal de poder realitzar les votacions a Director de l'EPSEVG.

Peticions i validacions de software per docència curs 2009/2010 - Final terminis(URGENT)

Es recorda que per preparar les aules informàtiques i laboratoris de l’EPSEVG pel nou curs 2009-10, cal que per cada assignatura s’introdueixi el programari que s’utilitzarà.

Per introduir les peticions: http://www.epsevg.upc.edu/pdipas/peticiosoftware.asp

Per accedir:
Usuari: dni-lletranif exemple: 52345345-g
Contrasenya: data naixement 23121980

Final de Termini: 5 de Juny
Recollida de peticions de programari (tant nou, com programari ja existent). També si és necessari algun equipament especial (equips electrònics, nombre d’alumnes,etc). Afegir-ho a comentaris.

Consideracions:
 S’ha d’introduir tot el programari, encara que actualment estigui instal•lat. En cas contrari entendrem que no s’utilitza
Les peticions de compra de nou software s’enviaran a les diferents comissions d’escola per la seva acceptació
Les peticiones que arribin fora de termini no es podrà garantir que el programari estigui instal•lat a principis del curs.

Accions de promoció per estudiantat i professorat de Secundària

Amb l'objectiu de fer difusió de la nostra Escola i els seus estudis, es vol ampliar l'oferta d'accions de promoció dirigides a Centres de Secundària.

L'oferta actual es basa en les següents conferències i tallers:

Si hi ha alguna dada que no sigui correcta o actualitzada, agrairíem a les persones de contacte o responsables de l'activitat que ens ho féssiu saber abans del 5 de juny de 2009.

Tots i totes els què estigueu interessats en proposar una nova activitat, ja sigui taller, conferència o altra, només cal ho comuniqueu a promoció.epsevg@upc.edu

Jornada de Portes Obertes - 28/05 - 11h

El dijous, 28 de maig, a les 11.00h. a la Sala d’Actes es celebrarà una “Jornada de Portes Obertes” que va adreçada especialment als professors i alumnes de secundària, o bé persones que puguin trobar-se interessades en els estudis que impartim. Hi haurà un col·loqui  a càrrec del professor Enric Martín en el qual farà l'oferta acadèmica (adaptació al Pla de Bolonya) i sortides professionals. Després hi haurà una breu xerrada per desvetllar el reptes i mites de Bolonya i com afectarà als Batxillerats i a la nova selectivitat, a càrrec del professor Joan Gómez. En acabat es realitzarà una visita guiada pels laboratoris i les diferents instal·lacions de l’Escola.

Conferència "Internet i adolescència" 26/05 - 19h

El dimarts, 26 de maig, a les 19.00h a la Sala d’Actes s’impartirà la conferència: “Internet i l’adolescència” a càrrec de Víctor Agramunt, Enginyer Tècnic de Telecomunicació de l’EPSEVG i organitzat per l’Escola Divina Providència. Va adreçada als pares i educadors d’alumnes d’ESO i de batxiller, i la seva finalitat serà posar de manifest els riscos existents a l’hora de navegar per Internet i aportar pautes per adaptar-les als fills i alumnes i evitar-ne el perill.

Presentació Projectes Control de Gestió - 27/05 - 10h

El dimecres, 27 de maig, a les 10.00h. a la Sala d’Actes, a l’igual com es ve fent anualment, l’assignatura que imparteix el Departament d’Organització d’Empreses de l’Escola i sota el paraigües del programa INNOVA, desenvoluparà els Plans d’Empresa dels projectes realitzats pels alumnes de l’assignatura de Control de Gestió de la titulació d’Informàtica. Aquest Tribunal estarà format per representants de la Cambra de Comerç de Garraf, ADEG, empresaris reconeguts. Aquest acte és obert per tots aquells membres de la Comunitat Universitària que els sigui d’interès.

Monterey Bay Aquarium i l'observatori submarí MARS - 27/05 - 16h

El dimecres, 27 de maig, a les 16.00h a la Sala d’Actes es farà la presentació del Monterey Bay Aquarium, EEUU, i l'Observatori Submarí MARS, que anirà a càrrec del professor Tom O’Reilly.
           Per obtenir més informació accedir al web: http://www.mbari.org