núm. 64 - Setmana del 7 de setembre del 2009

Comprovació del funcionament del software instal·lat a les aules informàtiques i als laboratoris

Per tal d'assegurar el correcte funcionament del software que s'ha instal·lat a les aules informàtiques, preguem als responsables de les pràctiques que feu la corresponent comprovació abans del 10 de setembre.
Si trobeu cap incidència, us agraíriem que contactéssiu amb STIC al 67719.

Convocatòria per experts/es avaluadors/es del Programa Tempus

S'ha obert la convocatòria per rebre candidatures i constituir una llista d’experts/es avaluadors/es del Programa Tempus. El termini és obert fins pràcticament a la fi de Tempus IV el juny de 2013.

Els criteris d’admissió són:
- Els/Les candidats/es hauran  de tenir una experiència professional mínima de 4 anys en relació amb el Programa.
- Han de ser persones físiques originàries de la Unió Europea així com dels països socis Tempus.

Els/Les experts/es seran seleccionats/des en funció dels següents criteris:
- Competència demostrada en els àmbits relatius al Programa.
- Capacitat per treballar en anglès, en francès o en alemany i/o per redactar en anglès o en francès, els experts seleccionats hauran de redactar les seves avaluacions en anglès o francès.
- Aptituds informàtiques bàsiques.

Es valorarà l’experiència en matèria de gestió de projectes internacionals i de l’avaluació de programes i/o projectes, el coneixement d’altres llengües diferents de les indicades, així com competències que permetin procedir a una anàlisi financera i pressupostària de les propostes.

La sol•licitud per als/les candidats/es interessats/des es pot trobar a:

Publicació de la convocatòria Programa Cooperació Interuniversitària 2009

Amb data 1 de setembre del 2009 s'ha publlicat al BOE la resolució de l'Agència Espanyola de Cooperació Internacional per al Desenvolupament (AECID) per la qual es convoquen els ajuts per al desenvolupament de les diferents modalitats del Programa de Cooperació Interuniversitària i Investigació Científica (PCI). Assenyalar que aquest any l’últim dia per omplir les sol·licituds serà el 21 de setembre  (inclòs).

Informació suplementària i assesorament al Servei de Relacions Internacionals: natalia.forcada@upc.edu
projectescoop.sri@upc.edu

Moments matemàtics!

Des del 4 de setembre fins al proper dia 30 podeu visitar a la Biblioteca de l’EPSEVG l’exposició Momentos Matemáticos. És aquesta una exposició de pòsters divulgatius editats per American Mathematical Society (AMS) per promoure el reconeixement del paper rellevant que les matemàtiques desenvolupen en la ciència, la natura, la tecnologia i la cultura. Cada pòster tracta un tema d'actualitat i gran interès social, amb una explicació del problema que s'aborda i de les eines matemàtiques que incideixen en el seu tractament, acompanyada d'una atractiva il·lustració. Us animem a que la visiteu! Us esperem a la Biblioteca!

9 de setembre: sessió d'acollida als estudiants i estudiantes de nou ingrés

Dimecres 9 de setembre es celebrarà una sessió d'acollida al nou estudiantat de l'Escola. A les 10h es donarà la benvinguda a la sala d'Actes i a continuació es presentaran els estudis i els serveis de què poden fer ús.  Tot seguit, es visitaran l'aulari, la Biblioteca i els laboratoris.