JORNADES DE PORTES OBERTES

L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG),el curs acadèmic 2009/2010 ja adequa els seus estudis a l’Espai Europeu d’Educació Superior. Així a la UPC de Vilanova s’impartiran quatre Graus d’àmbit industrial, dos titulacions de 1er  Cicle i una de 2n Cicle. Serem  la única Universitat de la UPC que el proper curs farà el Grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte.

L’EPSEVG realitzarà aquest curs unes jornades de portes obertes adreçades a les famílies, professors i estudiants de secundària per explicar aquests canvis en els plans d’Estudi, i on també hi haurà la possibilitat de conèixer les instal·lacions del Centre.

·    21 de març, dissabte, 11h a 13h
·    22 d’abril, dimecres
·    28 de maig, dijous
·    15 i 16 de juny, dilluns i dimarts