Programa d'estabilització de PDI amb contracte temporal a TC 2009

En data 10 de febrer de 2009, el Consell de Govern va aprovar el PROGRAMA D'ESTABILITZACIO per al professorat de la UPC amb contracte temporal  a temps complet (document CG 41/2 2009).

Aquest programa, ofereix la oportunitat d'accès a determinades figures de PDI permanent (professorat Titular dUniversitat, professorat Agregat),  al  PDI amb la categoria de professorat lector i el Investigadors Ramon i Cajal  en el seu darrer any de contracte, que tingui mérits de docéncia i de recerca suficients, d'acord amb els criteris fixats per la universitat.

Les persones que estiguin interessades i disposin dels requisits mínims establerts, han de presentar una sol.licitud, acompanyada del currículum vitae (tenir en compte les indicacions de la CSAPDIU), i fotocòpia compulsada de l' acreditacio corresponent, als Registres públics de la UPC, el termini per fer-ho del 12 fins al 23 de mar de 2009.

Trobareu a la intranet de personal (http:www.upc.edu/Treballar a  la  UPC/Acces a la intranet / Informació general  El PDI a la UPC Programa d'estabilització) tota la informació referent a aquest programa així com el model de sol.licitud que han de presentar les persones interessades i el model d' informe a emetre per la UB.

Per a qualsevol consulta o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Unitat dAtenció Personal mitjançant l'adreça de correu electrònic:

servei.personal@upc.edu.