Programa de promoció per al professorat amb contracte permanent.

En  data  10 de febrer de 2009, el Consell de Govern va aprovar el PROGRAMA DE  PROMOCIÓ per al professorat de la UPC amb contracte permanent (document CG 41/2  2009). Aquest  programa, ofereix la oportunitat de promoció a determinades figures  de PDI  permanent  (Catedràtic/Catedràtica d’Universitat,
Catedràtic/Catedràtica Contractada), al PDI amb la categoria de professorat Agregat, professorat Titular d’Universitat, Catedràtic/Catedràtica d’Escola Universitària  i  Director  /  Directora  de Recerca, que  tingui mèrits de docència  i de recerca suficients, així com de direcció i coordinació, quan escaigui, d’acord amb els criteris fixats per la universitat.

Les  persones  que  estiguin  interessades i disposin   dels   requisits   mínims   establerts,  han  de  presentar  una sol·licitud,   acompanyada  del  currículum  vitae  (tenir  en  compte  les indicacions  de  la  CSAPDIU),  fotocòpies compulsades de les acreditacions corresponent, als Registres públics de la UPC, el termini per fer-ho és del 12 fins al 23 de març d e2009.

Trobareu  a  la  intranet  de  personal  (http:www.upc.edu>Treballar  a  la UPC>Accés  a  la intranet>Informació  general>El  PDI a la UPC>Programa de promoció)  tota  la informació referent a aquest programa així com el model de  sol·licitud  que  han de presentar les persones interessades i el model d’informe a emetre per la UB.

Per  a  qualsevol  consulta o aclariment podeu posar-vos en contacte amb la Unitat   d’Atenció  Personal  mitjançant  l’adreça  de  correu  electrònic:
servei.personal@upc.edu.