El president dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres Carol, obrirà el curs acadèmic 2009-2010

Dijous 8 d’octubre, a les 12 h, es realitzarà l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2009-2010 a la Sala d’actes de l’Escola.

El president dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, Joan Torres Carol, durà a terme la lliçó inaugural amb el títol. Importància de la innovació en el desenvolupament del ferrocarril.

L’acte serà presidit, juntament amb el director de l’EPSEVG, Sr. Enric Trullols, per l’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Sr. Joan Ignasi Elena i pel vicerector de Docència i Estudiantat de la UPC, Sr. Xavier Colom.

Durant l’acte inaugural es farà lliurament dels premis i diplomes dels diferents col•legis  professionals i empreses als millors expedients acadèmics 2008-2009.  També es farà entrega dels premis als guanyadors del 8è Concurs de Projectes de Fi de Carrera de l’EPSEVG del curs 2008-2009 que atorga l’Escola. El Primer premi, dotat de 500 euros, ha estat per David Marsà Fonollosa pel projecte “Estudio de aleación de magnesio AZ91 para la conformación en estado semisólido”. El segon premi, amb 300 euros, destaca el projecte d’Adolfo Lerín Santísima Trinidad “Cancelación de eco usando procesadores digital de señal”, mentre que el tercer premi, amb 200 euros, ha estat per Miquel Balaguer Verge i Patricia Espín Lerin, que han presentat el projecte “Domotizació de la maqueta d’una casa mitjançant PLC-INTOUCH” .

Tothom hi és convidat!

Inauguració del curs acadèmic a l'EPSEVG 2009-2010