Inauguració del curs acadèmic 2009/2010

Dijous 8 d'octubre es va celebrar l'acte de inauguració del curs acadèmic 2009/2010.
Com ja és tradicional, es va fer el lliurament dels

Premis als millors expedients acadèmics del curs 2008/2009

• Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Vilanova i la Geltrú (CETIVG), Premi Joan Roset i Ventosa per a Blanca Tejedor Herran (ETI Electricitat), Sebastián Baca Márquez (ETI Electrònica Industrial), Jorge Carrión Atienza (ETI Mecànica) i Aida Figuerola Piñol (ETI Química Industrial). Va fer el lliurament del diploma acreditatiu i el premi dotat en 300€ el sr. L. Santiago Sánchez Gamarra, degà del CETIVG.
  • Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicacions de Catalunya (COETTC), per a Carolina Migliorelli. LLiurà el diploma acreditatiu, el Sr. Manel Duran Ruiz, vocal de formació del COETTC
  • EVERIS, per a Raul Ruano Ligero. El lliurament del diploma va ser a càrrec del sr. J.A. Ogazón, responsable de Selecció i Gestió de Personal
  • Caixa d'Enginyers, per a Daniel Manuel Rodríguez. Va lliurar el diploma acreditatiu i el premi dotat en 600€ el sr. J. Amate, Director de Banca Institucional

Vuitè Concurs Concurs de Projectes de Fi de Carreca de l'EPSEVG 2008/2009

• Primer premi: Estudio de aleación de magnesio AZ91 para la conformación en estado semisólido de David Marsà Fonollosa,
  • Segon premi: Cancelación de eco usando Procesadores digital de señal, del sr. Adolfo Lerín Santísima Trinidad
  • Tercer  premi: Domotizació de la maqueta d’una casa mitjançant  PLC-INTOUCH, realitzat pel sr.Miquel Balaguer Verge i  la sra. Patricia Espín García

L'Escola va agrair , per la seva dedicació i servei a la comunitat universitària, al sr. Carles Díaz Perís, professor del dept. de Teoria del Senyal i Comunicació i la sra. Montserrat Ribas Guimerà, professora del dept. de Ciències dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica, jubilats el curs passat. El sr. Enric Trullols, director de l'EPSEVG i el sr. Xavier Colom, respectivament, van lliurar-los un diploma i un obsequi en reconeixement a la seva tasca.