Exposició i lliurament de premis del 3r Premi UPC de dibuix: Com serà el món d’aquí a 20 anys

El vestíbul, del 9 al 13 de novembre, acollirà els 131 dibuixos de les escoles participants en el 3r Premi UPC de dibuix: Com serà el món d'aquí a 20 anys

En total han participat 15 escoles CEIP CANIGÓ (Vilanova i la Geltrú), CEIP STA.EULÀLIA (St.Pere de Ribes, COSSETÀNIA  (Vilanova i la Geltrú), ESCOLA ELS COSTERETS (St.Pere de Ribes), ESCOLA STA.TERESA(Vilanova i la Geltrú), CEIP GINESTA(Vilanova i la Geltrú), ESCOLA MARICEL (Cubelles), ESCOLA SANT.JORDI(Vilanova i la Geltrú), CEIP LLEBETX(Vilanova i la Geltrú), ESCOLA LA PAU(Vilanova i la Geltrú), ESCOLA VOLERANY (Vilanova i la Geltrú),CEIP EL MARGALLÓ (Vilanova i la Geltrú), CEIP MEDITERRÀNIA  (Les Roquetes,St.Pere de Ribes), ESCOLA EL PI (St.Pere de Ribes) i el CEIP S.t.Josep Andreu Charlie Rivel (Cubelles).

Els quatre finalistes són Silvia Molero (2n Escola La Pau), Addaià Valeriano i Marc  Ramírez (2n CEIP Volerany), i Cande Sánchez (CEIP Santa Eulàlia). El dibuix guanyador és Lia Jin Páramo del Col•legi El Pi (Sant Pere de Ribes).

A les 10h del 12 de novembre a la sala d’actes, el Vicerector d’Estudiantat i Recerca, sr. Xavier Colom i el director de l’EPSEVG, sr. Enric Trullols, lliuraran els premis als finalistes i guanyadora. A continuació es farà un esmorzar amb tots els nens i nenes participants i es visitarà l’exposició.

Aquest dibuix serà la imatge del cartell de la convocatòria d’enguany del 11è Premi UPC per a treballs de recerca de batxillerat, arquitectura, ciència i tecnologia sostenibles, que té la finalitat de promoure l’interès i la recerca sobre temes relacionats amb la sostenibilitat, aplicada a la tecnologia.

Dibuix guanyador