"Espai tecnologic del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú" a Onda Cero

"L'espai tecnològic del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú" és un espai radiofònic que disposa des de fa temps el CTVG per a fer divulgació de la recerca que es porta a terme al Campus.  S'emet per Onda Cero (96.3FM), cada 15 dies, sempre en dijous a les 13.30h.

El dia 15 d'abril va assistir en Joaquim del Rio, del grup de recerca SARTI, i en Lluis Sales, director d'innovació i projectes especials de l’empresa Prysmian.

En el transcurs del programa es va parlar de com s’ha desenvolupat al llarg dels anys aquesta relació Universitat-Empresa en l’àmbit de la recerca, amb els diversos projectes que s’han dut a terme entre aquest grup de recerca i una de les empreses amb mes projecció del Garraf.

Espai tecnològic a Onda Cero: Grup de recerca SARTI i empresa Prysmian