Representació de l'obra Mozart i Fourier a la Platja. Les Matemàtiques al Pentagrama

El dia 27 d'abril a les 16h al teatre Principal de Vilanova i la Geltrú tindrà lloc la representació de l'obra "Mozart i Fourier a la Platja. Les Matemàtiques al Pentagrama", representada per professorat del Campus.

Mozart i Fourier a la platja. Les matemàtiques al pentagrama" és una lliçó teatralitzada de la relació que hi ha entre la música i les matemàtiques on apareixen una professora, uns músics i dos personatges històrics: el matemàtic J.B.J. Fourier i el músic W.A. Mozart. L'espectacle pretén explicar de manera amena les matemàtiques bàsiques que hi darrera  la música: les ones sonores i les ones sinusoïdals, les notes i les freqüències, els intervals a l'escala musical i les raons de freqüència, els harmònics musicals i les sèries de Fourier.

Els destinataris de l'activitat (totalment gratuïta)  són estudiants de 1er i 2on de Batxillerat.

L'obra està dirigida per Joana d'Arc Prat. Guió i creació per Joana d’Arc i Jordi Guàrdia (Dept. de Matemàtica Aplicada 4), Sergi Sánchez com a Fourier (Dept. de Arquitectura de Computadors), Àngels Hernández com a Mozart  (Dept. de Llenguatge i Sistemes Informàtics) i Miquel Bernadó músic amb el violoncel (Dept. de Enginyeria Química). La resta de músics són de l’Escola Municipal de Música Mestre Montserrat.

Per inscriure's només cal sol·licitar-ho a promoció.epsevg@upc.edu