L'EPSEVG, al capdavant del rànquing estatal d'universitats

La titulació d'Enginyeria Mecànica del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú apareix, junt amb la que s'imparteix al Campus Nord de la UPC a Barcelona, en la primera posició del rànquing universitari estatal que ha elaborat el diari El Mundo. Entre altres qüestions, aquesta classficació universitària té en compte factors com l'opinió del professorat, el nombre d'alumnes matriculats, la proporció d'alumnes en relació al PDI, la nota de tall del curs passat o la quantitat de laboratoris de què disposa el centre. En aquest mateix rànquing, la UPC figura entre les cinc millors universitats de l'Estat i com la segona de Catalunya, només per darrere de la UAB.

Per més informació:
Consulteu al web www.epsevg.upc.edu/  properament.