Primer acte de graduació en els 109 anys d’hisṭria de l’Escola

Per primera vegada en la seva centenària història, el Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú celebrarà un acte de graduació. Concretament, l’adreçat als titulats que van acabar els seus estudis durant el curs 2008-2009, al marge de quina fos la seva especialitat acadèmica. En total, més de 200 enginyers formats a l’Escola, que podran venir acompanyats dels seus familiars i amics.

La cerimònia tindrà lloc, el proper divendres 18 de juny, al teatre Principal de Vilanova i la Geltrú, i s’espera la presència de diverses personalitats vinculades a la universitat i a la ciutat. L’acte acabarà amb un petit piscolabis al vestíbul del mateix teatre per tal d’intercanviar records i experiències.

Tots els interessats en assistir a aquest primer acte de graduació de l’Escola han de confirmar la seva presència al servei de Promoció i Comunicació de l’Escola. Poden fer-ho enviant un correu electrònic a promocio.epsevg@upc.edu o trucant al 93 896 72 43.