Petició de software per al curs 2010-2011

Els serveis TIC del Campus estan preparant i adequant les aules informàtiques i els laboratoris de l'Escola de cara a l'inici del pròxim curs. De moment, s'ha elaborat un document en què es pot consultar el software de què disposa cada aula i laboratori. L'objectiu és verificar que els programes instal·lats són els que realment es necessiten.

Si algú detecta qualsevol anomalia o està interessat en afegir un nou programa, només cal que envieu un missatge a l'adreça de correu electrònic sat.epsevg@upc.edu amb el formulari de petició degudament emplenat.

El termini de sol·licituds acaba aquest divendres, 11 de juny. Més endavant, del 5 al 9 de juliol, es farà el període de proves d'imatges.

Podeu trobar més informació i els documentats esmentats a http://www.epsevg.upc.edu/coneix-lepsevg/equipaments-i-serveis/serveis-epsevg