Nou programa de beques institucionals

Dins la convocatòria de beques MAEC-AECID, hi ha un nou programa de beques institucionals per estudis oficials de màster i doctorat en universitats espanyoles, amb l'objectiu d'enfortir les relacions existents entre les universitats de l'Estat. La institució sol·licitant ha de ser una universitat pública d'un dels països del Grup A del Plan Director de la Cooperación Española 2009-2012: Argèlia, Bolívia, Cap Verd, Equador, El Salvador, Etiòpia, Guatemala, Hondures, Mali, Marroc, Moçambic, Níger, Nicaragua, Paraguai, Perú, República Dominicana o Senegal. Cada institució només podrà presentar una única beca institucional amb una universitat espanyola.

La sol·licitud és única per sol·licitant i podrà incloure fins un màxim de 6 candidats, que hauran de ser personal docent de la institució i que vindrien a completar la seva formació amb un programa de màster o doctorat. La beca pels candidats inclou dos viatges d'anada i tornada per mantenir la vinculació amb la universitat d'origen, una dotació mensual i diverses assegurances. Aquesta sol·licitud es presenta amb el consens de la UPC i, per tant, en el formulari s'haurà d'adjuntar un de compromís de la UPC en què es comprometi a acceptar els candidats si el projecte és aprovat.

Més informació a http://www.boe.es/boe/dias/2010/12/27/pdfs/BOE-A-2010-19918.pdf