Recopilació de premiats per als guardons de la Nit UPC

Un any més, en el marc de la Nit de la UPC, el Consell Social organitza l'acte en homenatge a tots els membres de la comunitat universitària que han rebut qualsevol tipus de distinció externa per la seva tasca docent i investigadora o per la seva trajectòria al servei de la Universitat durant l'any 2010. Enguany, també s'inclou en la relació de guardonats els membres del Grup UPC i les entitats vinculades. Per tal de poder fer el llistat de les persones que seran protagonistes d’aquest acte, s'han d'anotar aquells guardons que hagin rebut les persones de la vostra unitat al llarg de l’any 2010. Aquesta informació s'ha de passar abans del divendres del 8 d’abril.

Per fer-ho, cal que ompliu el formulari que trobareu a http://www.upc.edu/la-upc/la-institucio/govern-i-representacio/consell-social/guardonats-de-la-comunitat-upc.-2010