L'Escola i el SARTI financen una nova aula d'informātica per a l'Aulari

L'Escola compta, des de la setmana passada, amb una aula nova d'informàtica a l'Aulari. La renovació s'ha efectuat gràcies a una cofinanciació junt amb el grup de Recerca SARTI i a l'aprofitament del Pla d'Inversions TIC de l'any 2010. Això ha permès renovar l'espai i ampliar tant el nombre d'ordinadors com el de material multimèdia. Després de les millores, l'aula compta amb 16 ordinadors (15 pels alumnes i 1 pel professor) de pantalla TFT de 19 polsades i un projector fixe amb altaveus.

A partir d'ara, l'aula serà compartida per la docència de l'Escola i pels cursos de formació que faci el grup SARTI. Els serveis TIC han aprofitat aquesta remodelació per animar els departaments i els grups de recerca del Campus a unir esforços econòmics per poder realitzar més projectes de millora com aquest.