Preavisos de promoció d'eleccions

En data 1 de març  es va registrar a la Generalitat de Catalunya el preavís de promoció d'eleccions de PDI funcionari de la nostra universitat. L'1 d'abril s'iniciarà el procés amb la constitució de la Mesa Electoral Coordinada de les eleccions

Tanmateix, el 22 de març va quedar registrat el preavís de promoció d'eleccions per al Comité d'Empresa PAS Laboral.

A la cartellera del vestíbul d'accés a la sala d'actes hi ha penjats els dos preavisos.

El Servei de Personal (SP) mantindrà informat sobre el desenvolupament d'aquests procesos electorals. Així, tota la informació estarà accessible properament a la INTRANET.

Per a qualsevol consulta o aclariment teniu a la vostra disposició l'atenció telemàtica PUC: /Intranets UPC/Treballar a la UPC: Intranet PDI/PAS/Racó Personal /PUC personal/. Per tal de resoldre les consultes de la forma més àgil, des del SP recomanen  que a l'assumpte del PUC-personal  comenci amb la ELECCIONS PDI Funcionari o ELECCIONS PAS Laboral, segons el procés electoral.