L'aualé i els fractals, protagonistes del taller de cālcul mental d'aquest any

El taller Treballem el càlcul mental torna a l'Escola aquesta setmana. Entre el dijous 28 i el divendres 29 d'abril, estudiants de 3r i 4t d'ESO, 1r i 2n de Batxillerat, i Cicles Formatius de Grau Superior de la comarca faran tota mena d'activitats relacionades amb el món de les matemàtiques. La particularitat és que totes elles es plantejaran en forma d'enigmes i altres tipus de jocs amens i didàctics, com l'aualé o els fractals. De fet, un dels objectius del taller és facilitar la participació al Campionat Escolar d'Aualé de Catalunya.

La jornada d'aquest any serà conduïda pel professor Albert Violant, llicenciat en Matemàtiques, professor de secundària a Mallorca i director tècnic d'una coneguda col·lecció de jocs d'enginy. El taller, que consta d’una durada de 50 minuts, es farà a l'aula AA207. Com a complement, també hi haurà una sessió adreçada especialment als professors. En aquest cas, serà el divendres 29 d'abril de 15'30h a 16'30h.