Comença la Setmana Cultural 2011

Les delegacions d'Univers i d'Estudiants del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú ja ho tenen tot a punt per a la celebració de la Setmana Cultural 2011. En aquesta ocasió, el gruix d'actes es concentrarà en dos dies: el dimarts 3 (tallers culturals) i el dijous 5 de maig (jornada esportiva). La principal novetat d'aquesta edició, però, és que les activitats que tradicionalment es feien a la platja es traslladaran al pati de l'Aulari.

En el terreny esportiu, a part de les competicions més habituals (futbol 3x3, bàsquet 3x3 i ping-pong), també es podrà fer senderisme en un recorregut que anirà de Vilanova i la Geltrú a Sitges, una sortida en BTT per diferents indrets de la comarca, tir amb arc o partides de pòquer, a més de poder jugar a un joc de shooter per a ordinador.

Pel que fa els tallers, també hi haurà molta varietat per escollir: teatre (amb la presència de Meritxell Ané, la Remei de la sèrie El cor de la ciutat, de TV3), calculadores (amb el patrocini de Casio), e-Books, pintura amb esprais, salsa o soldadura de circuits electrònics. Paral·lelament, i per poder gaudir de les dues jornades amb l'estómac ple, es farà un taller de formatges, un de cervesa i un de pa artesà, que es combinaran a la perfecció amb altres activitats gastronòmiques com la cata de vins, la botifarrada, el concurs de beure cervesa i el bufet internacional preparat especialment pels alumnes de l'European Project Semester.

La festa es tancarà el divendres 6 de maig al mateix pati de l'Aulari amb el lliurament de premis i una festa amenitzada per DJ's. A més, entre els tallers del dimarts i la jornada esportiva del dijous, el dimecres 4 de maig tindrà lloc la primera edició del GenMob - The Smartphone Day, impulsat dels Serveis TIC del Campus.

Amb més de quinze anys d'història a les seves esquenes, la Setmana Cultural és una de les activitats més consolidades de l'Escola i, de retruc, una de les jornades juvenils més concorregudes del Garraf.