Face2Face amb més empreses i estudiants

La cinquena edició del Face2Face arriba amb més força que mai al Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú gràcies a l’increment d’alumnes i d’empreses participants i, en conseqüència, també de les conferències i de les entrevistes de feina previstes per a les dues jornades del certamen. Pensat com un fòrum d’empreses centrat en l’enginyeria, el Face2Face és un espai de diàleg idoni perquè el món universitari i l’empresarial puguin interactuar de ben a prop amb resultats beneficiosos per a totes dues parts. D’una banda, els estudiants poden conèixer de primera mà les actuals necessitats professionals del sector tecnològic. I de l’altra, els empresaris s’emporten una bona base de dades amb els currículums dels alumnes de l’Escola que més s’adeqüen al seu perfil laboral.

Més enllà d’aquest contacte entre empreses i estudiants, l’altre punt fort del Face2Face són les conferències, que van a càrrec de les mateixes companyies que també s’entrevisten amb els alumnes. Les ponències estan enfocades en l’àmbit laboral, per tal que els assistents puguin resoldre tots els dubtes que els generi el pas de la universitat al món laboral. La formació dels alumnes participants es completa amb dos tallers previs al face2Face, en què des de l’Oficina d’Orientació i Inserció Laboral de la UPC s’ajuda els estudiants a redactar un currículum de manera eficaç i a desenvolupar-se amb seguretat en una entrevista de feina.