Finalitza la data de presentació per a participar en el Premi PFC Fundación Universia

Divendres 22 de març és la data  en que finalitza la convocatòria del Premio PFC Fundación Universia. Aquest premi està dirigit a l'estudiantat de la UPC que hagi defensat i aprovat un projecte final de carrera (també inclou el Treball Fi de Grau i el Treball Fi de Màster) durant l'any 2012, que tingui com objecte l'obtenció de productes, dispositius, aplicacions informàtiques, adaptació d'instal·lacions, etc.., destinats a afavorir l'accessibilitat i integració de les persones amb discapacitat en un entorn sociolaboral.

Premis:

- Premi de 3000€ més diploma per l'autor/a del projecte, i un portàtil pel director/a  del treball.
- Àccessit amb una dotació de 1500€ més diploma per l'autor/a del projecte

Més informació a: