Nou portal del Servei de Biblioteques: Publica!

El portal Publica!. Eines i recursos per a la publicació i edició acadèmica és un projecte coordinat pel Servei de Biblioteques i on es pot trobar informació rellevant sobre els diferents recursos que la Universitat posa al nostre abast en l’àmbit de l’edició i la publicació. Concretament, els objectius d'aquest nou portal són:

• Donar suport a la comunitat de la universitat en la publicació de continguts acadèmics; participar en la millora de la qualitat de la publicació dels continguts acadèmics.
  • Informar dels canvis que s’estan produint entorn de la comunicació acadèmica a nivell mundial
  • Ajudar a incrementar el nombre de publicacions fetes a la UPC
  • Millorar la visibilitat i l’impacte de les publicacions generades i millorar, optimitzar i
  • Normalitzar els processos de publicació de continguts acadèmics de la universitat.

Més informació a http://publica.upc.edu/