Cultura digital i makers

Dissabte 30 de Novembre, de 9:30 a 14:00 a l'Edifici Neàpolis tindrà lloc una sessió sobre Cultura digital i makers. La tercera revolució industrial està de camí però encara està per veure el seu impacte final en la societat. Un fet que està portant debat sobre el model productiu actual i futur.

Hi ha prevista una agenda combinada:

9:30 - 11:00  Exposició sobre tecnologies de fabricació digital, projectes de disseny i tecnològics.
    11:00 - 11:50  Debat sobre Cultura digital i el sector creatiu.
    12:00 - 12:50 Debat sobre l'Organització d'espais makers.
    13:00 - 14:00 Exposició sobre tecnologies de fabricació digital, projectes de disseny i tecnològics, segurament amb uns altres ulls.

A la planta baixa de Neàpolis s'habilitarà un espai per gaudir de les eines i projectes al voltant de la Cultura digital i dels espais makers, així com per participar en els debats

Per part de l'EPSEVG hi participaran el grup d'estudiants de MotoStudent així com un altre grup que fabricarà un robot.

Podeu reservar l'entrada a www.eventbrite.es/e/entradas-cultura-digital-i-maker