Propostes d'activitats per al CUM 2014

Des del Campus Universitari de la Mediterrània ja s'ha  obert el període per rebre de
propostes d’activitats per la programació 2014.

Cal tenir en compte que:

-  Les propostes s'han d'incloure en les àrees temàtiques següents: Nàutica i marítima, Ciència i tecnologia, Medi ambient, Societat de la informació, Societat cultura i turisme o Economia i empresa.

-  Es valoraran positivament els cursos que compleixin els requisits per ser inclosos a la Guia de Cursos d’Estiu de la Xarxa Vives d’Universitats per  tal de donar reconeixement acadèmic als cursos del CUM:

1 - Es realitzen en el període comprès entre el 15 de maig i el 15 d’octubre.
2 - El català hi pot ser utilitzat com a llengua de treball.
3 - La direcció efectiva o responsabilitat principal dels cursos és a càrrec d’un docent universitari.
4 - Els cursos no estableixen criteris d’exclusió per a estudiants de 1r o 2n cicles.
5 - Els cursos no van adreçats exclusivament a un col·lectiu diferent al que formen els estudiants d’ensenyament superior de les universitats de la XVU.
6 - Els cursos tenen una durada mínima de 15 hores i una durada màxima de 60 hores.
7 - Els cursos incorporen mecanismes de control d’assistència i, si es cau, d’aprofitament.
8 - El curs contempla una càrrega de treball mínima de 25 hores, incloent-hi classes lectives, teòriques o pràctiques, hores d’estudi, hores dedicades a la realització de seminaris, treballs, pràctiques o projectes i les exigides per a la preparació i la realització dels exàmens i les proves d’avaluació.

Les propostes s'han de presentar d'acord amb el document que s'adjunta.

-Termini  presentació propostes cursos: fins el  7 de març
- Envieu les propostes  a:  cum@imet.cat, felixrg@neapolis.cat.

Fitxa curs CUM 2014